Arkadaşlar uzaktan konuştuğum kız tamam peki demesi geçiştirmek mi demek?

Mesela şöyle çok güzel uzun konuşuyoruz. Ben ona dedim ki sabah sağlık ocağına gideceğim Kan tahlili yapacağım. Haberin olsun dedim. Tamam dedi. Bir sorun olursa bana söylersin tamam mı? Dedi ben dedim ki tamam tabi söylerim Hep söylüyorum zaten :) oda ☺️😌 tamam peki :) dedi Sizce geçiştirmek değil dimi?

Güncellemeler
11 ay
Umarım bir sorun yoktur insallah dedi
Arkadaşlar uzaktan konuştuğum kız tamam peki demesi geçiştirmek mi demek?
Cevapla