Uzak mesafeli konuştuğum kızla 2 aydır konuşuyoruz. Çok güzel konuşuyoruz ve anlaşıyoruz arada şakalaşıyoruz. Gelecek planı şöyle böyle yaparız İnşallah :) diyor. bende inşallah :) dedim. Bana nereye gideceğini işten çıkıp eve geleceğini haber veriyor. Bende ona aynı şekilde haber veriyorum. Birbirimizi bazen anlık fotoğraf video vs atıyoruz. Ben haftaya kızla görüşeceğim. Benim için 2 gün izin almış. Ben 2 gün kalacağım. Kız ailesinde yaşıyor. Ben ailemden kızdan bahsettim. Kızla ciddi düşünüyorum. Ben kıza dedim ki ailemden sana bahsettim Gerçekten mi ne diyeceğini şaşırdım 🙈🙉☺️😌 dedi Kızda ablasını benimle konuştuğumu söylemiş. Buna sevindim. Ben bugün kıza dedim ki Seni hep ilgileniyorum. İlgilendiğimi biliyorsun değil mi? Bunu hep bilmeni istiyorum dedim mesajın yerine kalp emojisi yaptı. Oda dedi ki biliyorum farkındayım 😊 biz konuşuyoruz hala devam ☺️ dedi.
Haftaya ilk görüşmede kıza açılmak istiyorum Kız beni istiyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar