Sizce artık insanlar sevilmekten çok ‘ilgi görmek’ mi istiyor?

Eskiden birini severdik, onunla bağ kurmak isterdik. Şimdi ise birçok insan sadece mesaj atılsın, story’sine cevap gelsin, ilgi görsün istiyor gibi…

Gerçek bir sevgi mi aranıyor, yoksa sadece yalnızlık anlık ilgilerle mi kapatılmaya çalışılıyor?

Siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlar gerçekten sevilmeyi mi istiyor yoksa ilgi görmekle mi yetiniyor?

Gerçek bağlar kurmak zorlaştı mı?

Sizce artık insanlar sevilmekten çok ‘ilgi görmek’ mi istiyor?
Cevapla