BUNLAR SEVGİLİ OLMAMASI İÇİN BİR SEBEP Mİ? OLMASI İÇİN ÖNERİ VERİR MİSİNİZ?

Merhaba arkadaşlar, kısaca 26 yaşındayım kamuda üst düzey çalışıyorum, alkol sigara yok kafe ortamım yok. Tipim 10 üzerinden 7. Yürürken dışarıda baya dikkat çekerim ama sonrası yok çünkü bende iş yok sanırım. Evci biriyim. Kolay kolay dışarıya çıkmam. Özgüvenim orta düzeyde. Bu yaşıma kadar 1 sevgilim oldu 3 sene sürdü ve aldatıldım.(2 sene önce) sonrasında asla bir daha kimseyle konuşamadım, acaba beni bağladılar mı diye düşünüyorum. Beni biraz aydınlatır mısınız kendimi aşmam için?

BUNLAR SEVGİLİ OLMAMASI İÇİN BİR SEBEP Mİ? OLMASI İÇİN ÖNERİ VERİR MİSİNİZ?
Cevapla