Sadece 2 gün mesajlaştık ama ben düğün hayalimi kurmuştum :D Ayrıldık, nasıl kendime geleceğim?

Ay o beni sabah günaydınla uyandırdı ya, ben onu artık ruh eşim sandım ahahaha yanılmışım be. Yaştan dolayı mı bu :( 3. gün ghostladı. Napcam şimdi?

Sadece 2 gün mesajlaştık ama ben düğün hayalimi kurmuştum :D Ayrıldık, nasıl kendime geleceğim?
Cevapla