Sevgilimle ayrıldık 10 gün ayrı kaldık ayrıldıgımızın 5. Günü bir kızı eklemiş faceden muhabbet etmiş biz ayrıyken evlenme noktasındayken hem de ya?

Ben ne yapayım şimdi barıştık gene evlenme noktasındayız istemeye gelecekler bunu yeni öğrendim napayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni ayrıldım sevgili olmak için yazmıyorum sana aklında öyle bir şey varsa engelle beni yazmış napayım?
Sevgilimle ayrıldık 10 gün ayrı kaldık ayrıldıgımızın 5. Günü bir kızı eklemiş faceden muhabbet etmiş biz ayrıyken evlenme noktasındayken hem de ya?
Cevapla