Sonra kızı buldum ve her şeyi öğrendim. sizce bu sevgilim olucak kişi pişman olur mu? onunla eğleniyordu ama öğrendim ya?

4 yıllık ilişkimiz vardı. benimle konuşurken başka kızla daha konuşup yatmış. halen de yatıyormuş. ama bana da bundan 2 gün önce seni aldatmıyorum diye kurana el basmıştı. ben şüphelenmiştim çünkü.
Sonra kızı buldum ve her şeyi öğrendim. sizce bu sevgilim olucak kişi pişman olur mu? onunla eğleniyordu ama öğrendim ya?
Cevapla