Napayım ben şimdi tamda sevdiğim kızi buldum diyordum?

Ben hayatım boyunca kasıtlı olarak sevgili yapmadım kız erkek ortamlarından da nefret ederim o ortamlarda sık bulunan kişilerden de aşırı gıcık alırım hiç sevmem konuşmam da , neyse bir kız ile tanıştım tesettürlü, edepli, neşeli kendini eğitmiş birisi ve konuşmaya başladım birbirmizden çok hoşlandık , ben niyetim ciddiydi ama bu kız erkekli kızlı bir ortamda gördüm sadece finallere çalışıyorlarmış öyle bakmak için ama aşırı gıcık oldum bütün sevgimi kaybettim bir anda onu gördüğümü gördü noldu neden konuşmuyorsun diyor bende yok bişey dedim , sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
1 yıl
https//youtu. be/U8B_-XQsXX8Kafamda bu şarkı çalıyor çok sevmiştim be
Güncellemeler
1 yıl
Eylem Aktaş yüreğimden tut çalıyor
Napayım ben şimdi tamda sevdiğim kızi buldum diyordum?
Cevapla