Sevgililik aşamasına geçemiyorum, siz nasıl sevgili ediniyorsunuz?

Konuştuğum ve görüştüğüm kimse ile sevgili olma noktasına geçemedim.
böyle bi sıkıntım var.
farklı meslek gruplarından ve farklı yaş aralıklarından insanlarla konuştum, görüştüm. Biri ile 6-7 ay sürdü hatta ama yok. En uzun sonraki görüşmem 1.5 sürdü.
flörtte kalıyor.

ilk 26 yaşında karşı cinsim ile böyle bir sohbet içerisinde bulundum ondan mı diye düşünüyorum..

27 yaşında, memur, kendi hobileri olan bi insanım. İyi kötü çoğu konuda sohbet edebilirim, bilmediğim bi konu ise araştırıp öğrenir sohbet kanalı açarım.

prenses erkekler denk geldi, ne yapmam lazım?

Sevgililik aşamasına geçemiyorum, siz nasıl sevgili ediniyorsunuz?
Cevapla