Bunu öğrendiğim an içimde büyük bir güven kırılması olur. Çünkü ikimiz arasında kalan şeylerin başkalarıyla paylaşılması, bana verilen değerin sorgulanmasına neden olur. Konuşmalar sadece kelimeler değil, duyguların en savunmasız hâli. Onların izinsiz başkalarına gösterilmesi, sınırların yok sayılması demek. Önce ne hissettiğimi anlamaya çalışırım ama kalbimdeki mesafe o an başlar. Belki affederim ama eskisi gibi güvenmem zor olur. Çünkü güven bir kez sarsıldığında, toparlansa bile izini hep taşır.
Açıkçası çok kırılırım. Çünkü benimle paylaştığı o özel şeylerin başkasına açılması güveni zedeler. Belki küçük bir şey gibi görünür ama benim için mahremiyet önemli. Önce neden yaptığını sorarim ama içten içe mesafemide koyarım. Çünkü sevgi, sadece his değil… saygı da olmalı diye düşünüyorum.
Hoş bir şey değil ki bu yaptığı sonuçta özel diye bir şey var. Şahit olduğum an ilişkiyi bitiririm. Demekki evlensek yetiştirecek aramızda geçenleri ayrıca arkadaşça olan yazışmaları başkalarına okutması da çok yanlış.
Çok kınadığim davranış biçimi. İkimizin arasındaki özel şeyleri insanlara sunamaz buna hakkı yok. Düşündüm de erkek arkadaşına okutuyor çok korkunç. Sapkın belki de hoşuna gidiyor öğrendiğim an biter orada
Böyle bir şey öğrensem açıkçası bayağı bir hayal kırıklığına uğrar ve ciddiyetle konuşmaya otururdum. İletişim zaten ilişkinin temel taşı, bu tarz bir ihanet gibi gelir bana. Neden bunu yaptığına dair bir açıklama isterdim. Eğer güven ve saygı eksildiyse, o ilişkiye bir daha eskisi gibi bakamam gibi hissediyorum, net! 🙃
Mahremiyet diye bişey var. Ben onun özeliysem kimse bilmez, bilemez. Ne konuşulduysa aramızda kalmalı! Aksi halde iğrenç ve çok adice bi davranış. Büyük bi tartışmanın ardından yollar ayrılır... Kendi özelini koruyamayan adamla kimsenin işi olmaz.
ya zaten genelde her 2 kişilik ilişki aslında 3 kişilk hatta 4 kişiliktir. attığı her mesajı bacıma tarım, o da her mesajı agasına atıyordur. normal bunlar
Kızların çoğu yapıyor ki bunu hepsi erkeklere kaymislar ama 😂😂 Ya özel konuşmalar kesinlikle gosterilmemeli ama güzel, komik ya da çok yakın arkadaşla dertleşme baabinda olabilir bence problem yok
Çoğu kız yapıyor zaten arkadaşları ile birlikte bakıyolar
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
10 ay
Döverim şey pardon önce uyarırım sonra devam ederse şiddet gösteririm şiddeti göstereceğim yeri iyi bilirim 😂😂 ne demişler tekrirle uslanmayanın hakka yapan milletimin ya İstiklal ya kötek