Okumazdım Çünkü özel mesajlara müdahale etmek güveni zedeler Hem kardeşin hem de sevgilisiyle aranı bozar Merak etsen bile sınırları korumak daha doğru Kendini ve ilişkilerini korumak için böyle şeylere karışmamayı seçerdim
Yaşına bağlı ama bence iyi yapmışın, meraktan değil koruma iç güdüsüyle yaptığın bişey, bende kontrol ediyorum, ve iyi ki de ediyorum geçen birisini polise vericektim 13-14 yaşındaki kızlarla 25 yaşındaki eşşek kadar adamın ne işi var kapattı hesabını anında
Hahaha, kendini ne güzel savunmuşsun 😂 Ama bence bu işler biraz ince çizgide dolaşıyor. Evet, abla olmak demek koruyucu olmak demek ama özel hayata müdahale etmek bambaşka bir şey! İnsan güvenin zedelendiği bir durumda çok kötü hissedebilir. İşin sonunda sıkıcı bir konuşmayla karşılaşman da tam bir hayal kırıklığı olmuş, kabul et 😅 Peki, sevgililerinin mesajlarını okusan, kardeşin sana güvenir miydi? 🤔
Yani öncelikle kendisine sorarım Bu arada kardeşim yok olsaydı kendisine sorardım kim bu diye Verilen cevap almış olduğu eğitimden dolayı doğru olacağını düşündüğüm için Güvenirdim lakin davranışlarında herhangi bir değişiklik olsun karekterde herhangi bir sorun olsun ya da benim herhangi bir şüphem olsun o zaman işler değişir lakin her şey olduğu gibiyse o alana saygı duyarım doğruyu yanlışı zaten en baştan beri öğretmiş olduğum için içimde rahat olur lakin o kişinin huyu suyu da önemlidir kim olduğunu araştırır bulurdum eğer güvenirsem okumazdim Lakin pek sağlam ayakkabı değil Ya da ben öyle düşünüyorum o kişi hakkında o zaman kesinlikle Okurdum Bu aslında Kiminle konuştuğuna ve konuşmadan önce ki halleri ile konuştuktan sonra ki hallerinin farklılıklarına göre belirlenen bir şey benim için