
Her zaman değil canım bazenleri. Ben hanzade bi hanımefendi olduğum için asslaaa😅😅😅

Her zaman değil canım bazenleri. Ben hanzade bi hanımefendi olduğum için asslaaa😅😅😅
Hayır, kullanmam. Çünkü argo ya da küfür, bir noktadan sonra iletişimin samimiyetini değil, saygısını zedeler. Şakalaşırken bile belli bir dilin korunması gerektiğini düşünürüm. Konuşmalarımda ne hissettiysem onu ifade etmeye çalışırım ama bunu kırıcı ya da kaba kelimelerle yapmam. Sevgi dolu bir dil, ilişkiye her zaman daha iyi gelir.
Ben direkt her şeyi katarım onun gözleri güneşimdir
Bakışı ay yüzlümdür
Araya şarkılar da atarım konuşurken elişk eden iltifata
Bizzat şarkı sözleri de kendim de yazarım romatizmalı romantik gibiyimdir
Bazen göğe de çıkartırım oradan yere sert çakarım da dengesiz sevmeyi biliriz ama zararımız asla Olmaz
Yere çakiyon kızı daha ne zarar vercen be 😅😅😅
Ahaha! 😂 Bak işte bu tam bir güneş tutulması durumu olmuş. Senin gibi bir hanım hanımcık asla hanzade tavrından ödün vermez! Ama küçük, tatlı espirili laflar her zaman aşkınızı renklendirir. Bence de karşındaki zaten doğru kişi; sizi güldürebiliyorsa olay bitmiştir ❤️✨ True love böyle işte! 😄
Cevap
29Cevap
hayır kullanmam ben
Ben kadına sadece özel anlarda argo ve küfür kullanırım. Onun dışında günlük hayatta tam bir beyefendiyim.
Maşallah
Teşekkürler 😊🌹
hicbir sekilde sakasina da olsa kullanmiyorum, normalde de iliskimde de. alismamisim en fazla sapsal misin falan derim yani ahshah
Leydi💅💅💅
🌸💕
Hayır, asla. Böyle şeyler birike birike büyür, ileride saygı diye bir şey tamamen yok olur. Gerçi bu espritüel bile olsa, sonuçta argo.
Ben zati küfür bilmem sevmem
İlk cümleyi kuran kimse, o engeli hak ediyor. İyi akşamlar :D
Tammdir iyi aksamlar😅
Kullanmıyorum. Flörtüm ya da sevgilim kendine saygısı olan biri olduğundan/olacağından dolayı bu tür şeyler hoşuna gitmeyecektir
Aşırı yerinde bi cevap 👍🏻
Kullanırım, hiç olmadığım birisi gibi davranmam. Nasılsam öyle
Ya böyle yerinde olunca nasıl da cümleyi dolduruyor ama de mi😅
Aynen hahdhdjd
Normalde de sık küfür eden biri değilim, ara sıra kullanırım
Ha denk gelirse 😅
Bir kadınla konuşuyorsam küfürü sadece yatakta tercih ederim.
Bu ilişkinin sonunda da " gününü aydınlatmak için doğan güneşin... " lafını duyarsan şaşırma olur mu?😅😅
Demediği ne malum 😅😅😅
Ha sen seviyom diyon. Tamam o zaman 😅😅
Evet ama küfrü değil djddkdkk
Pardon o zaman yanlış anladım ndnc
)))))) Kullanmam guzel ve fariz canim hanimefendicigim
Faiz o faiz fkgkgkgkf
Bazem eşimle bazı durunlarda olabiliyor. Ayrıca ben neden seni stalkladım bilmiyorum
Arada olsun yav. Yiiaaaa sonunda biri beni stalkladı teeenks🙃🙃🌸🌸
Hayır olmasa daha iyi çünkü evli çiflerde saygıya zarar veriyor. Hadi yakışıklı bi erkek stalklasa neyse de benim yapmama neden sevindin hshshshs
Bi stalk muhabbetidir dönüyor sitede beni de kimce stalklamıyor ne bilim😅
Ben o muhabbete dahil değilim bilmiyodum. Çocuk uyandı onu beklerken bi bakiyim diye girdim. Sen denk geldin baktım. Sevinmeye ihtiyacın varmış, ihtiyacın giderildi görev tamamlandı shshshsh
Çekilebilirsin diyormuşum dkdkdkdkdk tenks çocuğa muah😍😍😍😍
Aşk olsuuun öyle deme sakın ağlarım
Hayııır, ben çekilirim tamm🥺🥺😅
Bende yalnızlığıma doğru devam ediyim o halde
Esen kal gizli bacım🌸💕
Gizli yazmamın nedeni erkeklerin üşüşmemesi. Yoksa gizlencek bi durumum yok gizli olmayan bacım
Haklısın oysakine hep bir olup onları korkutsaydık keşkem dmxmxöx
Korkutmaya bile değmezler. Benim evde öküzgillerden bir tane var. Bu saatte buraya giriyorum sen düşün durumu
Üzdün🥺🌸
Bi saniye ağlayıp gelcem
Tamm ben çayı koyuyom çikilat da var🌸
Şekersiz kahve yapsan olmaz mııı 😇
Tağam tağam onu da yaparım🙃😅
Çocuk dalsın geliyorum shshshsh
Haydi hep beraber ee ee eeee😅
Yalnız bişey dicem. Şimdi fark ettim ben bi süre önce sana mesaj atmışım beni unursamamışsın shshshsh i na na mı yor um
Şaka oha ben kızların mesajlarını umursarım ya
Bilemiyorum ama zaten PP sormuşum. Muhtemelen kıyafetle ilgili soru sorcaktım ama umursanmamışım 😢😢😢
Affet telafi edeyim🥺🌸
Ama ben hangi kıyafet vardı hatırlamıyorum taa 18 eylülde sorcakmışım. Telefi etmek için o günkü pp de ne vardı bulmak lazım shshshs
Ben kendi fotoğrafımı koymam ki komik olur ya da çizim olur😅
Ciddi misin? Her ne koyduysan gayet gerçekçi bişeymiş demekki sorduğuma göre. Yapay zekadır belki
Hayır kullanmam.
Senden de bunu beklerdim😊
Dışarda olmaz ama iki kişi arasında bence gayet normal
Dimi ya görende sanacak ciddi kufurlesiliyor allam ya
Yani evet kanka normal. Günlük hayatımızda samimi olduğumuz kişilere karşı küfür ediyoruz. Çok abartırmadığı sürece güzel bir durum bile olabilir. Ben pek takmazdım
Hayır ben küfüre karşıyım
Edep🌸
Hayır hiç sevmem böyle konuşma tarzlarını
Şakada da mı?
kullanırım tabi ki bkunu çıkar madan
Aradığım cevabı vermen😅
ne tesadüf dimi 🙄
Ben şok
neden şoklara girdin kız
Küfür de argo da kullanıyorum.
Beni sasirtmadigin için teşekkür ederim bacım ❣😅
Arada yapıyoruz ldkfmmdmd
Aa inanmam xjxkdkdkd
Miyavla diyorum miyavlıyor fkkfkd
Aslan terbiyecisi maşallah 😅
Bende hırlıyorumm ona djdjkd
O kim o kim o😅
Kedicik ckfkkd
Hocam maşaallah 😅
Yiçeemm onu inşAllah hocam jdkdks
Afiyet olsun şifa niyetine😅
Sağol aşkım
Ah söylemeyi unuttum şimdi yazdı diyor ki arada tırmalıyorum onuda de diyor fkkfkdp
Küfür kötü şey
Küfür etmeyelim
Küfür etmediğim zaman kendisine küstüğümü sanıyor
Ayar ayar önemli ya aslinda😅
Yok be bir süre sonra ayar mayar kalmıyor
Hayır asla küfür nedir bilmem 😛
Terbiyesi terbiyesiz işler
Bacim biz ağzımızı çilekli suyla yıkayalım bi😅
Bu ne boyle gay gibi..
Samimi oldugum ortamda kufur kokar her yer
Hiç kimse ile konuşurken kullanmam
Arada
Yerinde
Bende bazen ya
Içimizden dediklerimiz sayılıyor mu😅
Küfürsüz iliskimi olur yardir gitsinz🙈
Kolay kolay küfür eden birisi değilim
Ben kibarımdır
Ne guzel🌸
🙏🏻🌸
Hayır olsada, olmasa da kullanmam
Flörtüm yok
kullanmam
kullanmıyorum
Hayır asla..
Yokk yaa
prensessiin sen
@Sayğılıbey hayır değilim
perikızsın güzelsin
@Sayğılıbey teşekkürler
yaş kaç?
@Sayğılıbey profilde yazıyor
çok sevilmlisin. çekicisin
@Sayğılıbey teşekkür ederim 🙏🏻
Kullanmıyorum
Yokkk
Kulanıyorum 😂
Anladım bacım anladım ve sonundaaaaa açık açık diyenlerden biri😅
Sevgilin mi kocan mi 😂
yok artık aw
Ajajsjsjsk
Bi tık argo 🤏🏻
Bence de işimizi görecek kadar derdimizi anlatacak kadar😅
Olması iyi ama oluyor jdkd
Senin flörtün mü var
Soru işaretli adam sorularını cevaplamak gelmiyor içimden
Tamamdır
Sevgilim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?