
Ben en sevdiklerimin yanında hanimefendi çizgimden kaydığım doğrudur.🤷♀️😀

Ağzım bozuktur benim. Arkadaş ortamı argodan geçilmez. En yakın arkadaşımla bazen bilerek normal seviyeli konuşmaya çalışıyoruz tuhaf duruyor.
Mesaj atıyorum mesela günaydın Müslüman kardeşim nasılsın diyorum
Cevabı da iyiyim Müslüman kardeşim sen nasılsın ne yapıyorsun diyor. Bi okuyunca tuhaf oluyor valla sonra yazıyorum işte sanane lan it falan diye normal argoya geçiyoruz. Yan yana iken daha fazla.
Ben argo da küfür de kullanmıyorum. Sevmem.
Bir arkadaşım var ağzı çok bozuk , yanımda küfür etme utanıyorum dedim ama aynıı 😃😂
Ağzına çarpıcam bir tane 😂😂
Cevap
44Cevap
Çok değil ama çok samimi ortam olursa ister istemez çıkıyor biseyler 😂😂😂
Argo konuşmayanı dışlıyoruz bız evıne de barbie bebek gonderıyoruz 😂
Evet içinden geçiyoruz 😂
Konuşmada mümkün olduğunca hiç kullanmam ama gergin olunca tüm sülaleyi elden geçirirm..
İstemsiz :)
Aaaa yoook asla.
Her zaman etrafındakilere gerek davranışımla gerekse üslubumla örnek teşkil ederim.
Asla ve kata argo kullanmam.
Bazen kullanırım, sinirlendiğim bir konu var ise onu anlatırken kullanırım.
Dozunu aşmadan, müsait bir çevrede kullanıyorum.
Çok samimi arkadaşlarımla kullanırım ama yine de çok değil, diğer arkadaşlarım ile düzgün seviyeli sohbet içindeyiz 😁
Sadece aşırıı aşırı samimi olduklarımın yanında o da sinirli anımda
Ev arkadaşlarımla bazen oda çok nadir. 😃
Oo hoş geldin 🌸😊
Hoşbuldum teşekkürler☺️... nasılsın?
Hayırlı kandiller...
Uzun bir zamandır yoktum. 😃
Hayırlı kandiller..🌸
Yokluğun farkediliyor.😀
Iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın?
Teşekkürler iyiyim bende. Hatta bomba gibiyim. 😃 Daim olsun iyiliğin. Yokluğum iyi insanlar tarafından fark ediliyorsa Allah onlardan razı olsun. ☺️ Bazen böyleyim ben. Beş senedir bu aylarda hiç takılmadım desem yeridir.
Bu istikarar çok güzel bana nasip olur inşallah 😀
Iyi geceler 🌸
İnşaallah kardeşim benim. 😃
Hayırlı geceler... ☺️
Cem Yilmaz'ı geldi kanalın. 🤣🤣🤣
Genelde resmi takılırım arkadaşlarım da böyle kişiler zaten ama çok çok nadir zamanlarda olabiliyor.
Hayır ya hic sevmiyorum. Yanimda konusan olunca uyarıyorum hemen.
Bazen kendimi tutamayıp eski den etmediğim kişilere bile küfür ediyorum 🤣🤣
Hayır benimle öyle konuşulmasinida sevmem itici geliyor
Samimiysem evet hatta bazen o da sinirlenim sövdüğüm kişiye söver gülüp geçeriz.
Bizim memlekette argo nokta ve virgül olarak kullanılır a*** k***m
Az buz, abartmadan, çok makara dönerse kullanırım iğrençleşmeden.
Kiminle konustuguam baglı kesinlikle
Dümdüz küfür ettiğimde oluyor
Olur mu hiç, hep "KAHRETSİN!!!" derim ben başka demem.
Trafikte çok enteresan tabirlerim vardır ve yakın olduklarım duyarlar sadece:)
Belki yanlış ama aşırı kullanıyorum ve bu benim tarzım kime ne
Argo bana samimi geliyor ya, ana bacı olmadığı sürece,
Bkz. Harika minakoyim vsvvsvsvs
Bende çok kullanıyorum ama küfür ve argo konusunda anneme yaklasamam annem aşırı küfürbaz
yakınları la konusurken mal canım falan diyoeum ama onun dısında argo kullanmıyorum
Kendi içimde küfürbaz biriyim.. arkadaşlarımla da bazen nadiren
genelde evet. a q kullanmadan cümle kurulmaz ki zaten :D
Hayır ama çok hoş bulmadığım oğlum kelimesini çok kullanıyorum
Kankamla küfürün anasını ağlatırız
Bazen evet konuşuyorum ahlakımı bozmadan
Başka birine dönüşüyorum arkadaşlarım yanındayken
Kullanmam, sevmiyorum.
Bana göre değil 🤷🏻♀️
Eğer erkek ise arkadaşım evet 😃
Hayır kullanmıyorum. Hiç sevmem.
Yerinde ve zamanında edilen argoyu severim.
Argo kullanıyorum evet
Çok değil arada kullanırım🤗
Yoksa öyle şey olur mu m.. k
hayır 🙄 en fazla canım mısın derim 😂
İster istemez Arada evet
Evet sinirli ya da modum dusukse
Tanımadığım insanla konuşurken de argo kullanırım.
Argodan daha beteri ana avrat-
Kullanmam, Arkadaşlarım da kullanmaz
Bana yakışmıyor bence kullanmam pek.
Arkadaslarim genel olarak kullaniyo evet
Sevmem çok çok samimi arkdasım ile bile konuşmayız
Çok değil argoyu pek sevmiyorum
abartmam sınırlenirsem iş degişir
Ben adanalıyim nokta virgül küfür bizde 😁
Argo kullanmaktan çok haz etmem..
Hiç sevmem konuşanıda bozarım
bazen her zaman değil
kardeşim felan diyorum genel de
Kullanırım
Kullanırım.
bazen
Evet kullanırım
Her zamannnn
Kullanmam
Evet jdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?