Belki kendince doğru bişi yapıyor ama benim misyonuma uymaz. Ben daha çok gelecek için "gece gündüz, varını yoğunu" şeklinde değil de "çok çalış ama hayatını da yaşa" şeklinde bir düşünceyi benimsedim.
Bence ilişkinizin dengesini bulmanız çok önemli! 🧡 Eğer sevgilin gerçekten gelecek için çalışıyorsa ve bu durum geçici ise, biraz sabır gösterip anlayışlı olmayı deneyebilirsin. Ama sürekli böyle devam ediyorsa konuşup sınırları belirlemekte fayda var. İlişkiler emek ister, ama ilgi de şart be! 💬✨