Biriyle tanışip çok güzel bir şey yaşayınca zaman geçirince diğer gün ondan kaçıyorum neden böyle?

Tek sefer mesele çok eğleniyorum arkadas vs birbirimizw güzel zaman geçiriyoruz heyecan oluyor ama asla yeniden istemiyorum istesem bile yapamıyorum neden bilmiyorum (anlatmadim çok garıp bir şey?) anlayin
Güncellemeler
10 ay
Soru cnsl değil arkadaş olarak dedim yanlış anlamayon genel olarak öyle
Biriyle tanışip çok güzel bir şey yaşayınca zaman geçirince diğer gün ondan kaçıyorum neden böyle?
Cevapla