Ne zaman birisiyle tanışsam beni bırakıp gidiyor neden böyle oluyor?

İlk başta ilgiyi verip tavlamak icin ciddiymiş gibi yaklasıp bir kac gun sonra benimle ciddi dusunme bende kimseyle dusunmem diye yanıt alıyorum. Neden ilk basta tavlamak için ciddi gibi yaklasıp sonra o insana kendi kendine gelin güvey olmus gibi davranılıyor. Olabildiğince iyi davranıyorum dürüstce mutlu olması icin elimden geleni yapıyorum , ilgi veriyorum değer veriyorum ama yine bırakıp gidiyorlar

Ne zaman birisiyle tanışsam beni bırakıp gidiyor neden böyle oluyor?
Cevapla