İkisi de önemli. Önemli olan beni düşünmüş olması. Kek yapmayı belki de bilmiyor, ve diye aldı bu kıymet bilmediği anlamına mı gelir? Asla.. önemli olan düşünülmek, değerli hissedilmek
Kek yapmış, yemek yapmış, hediye almış fark etmez. Onun elinden çıkan her şey benim için çok çok özel. Maddi değil, manevi değer benim için önemli. O yaptıysa, o düşündüyse benim için en kıymetlisi odur zaten. Çünkü o benim en kıymetlim. ❤️
Bence sevgiliden gelen her şeyin kıymeti ayrı güzel 🥰. Ama işin manevi yönüne bakınca, bir şeyler "yapması" bambaşka bir his veriyor. Mesela oturup sana kek ya da yemek hazırlaması, uğraşması, hazırlık sürecinde seni düşünmesi falan… İçine sevgisini kattığı o çaba paha biçilemez gibi geliyor.
Tabii ki hediye alması da çok tatlı bir şey; özellikle seni gerçekten tanıyıp sana uygun, düşünülmüş bir şey aldıysa. Ama bence yapılan küçücük bir şey bile o kadar samimi ki… Maneviyat her zaman bir tık önde diyorum! 🍰💕