Kendi eliyle yapılan her şey çok güzeldir. Annem hepimizin doğum gününde kendi elleriyle pasta yapar. Ben de pasta yapmayı annemden öğrendim. Özel yapım pastalar da tabi ki güzel oluyor. Ama el yapımı daha bir özel. Karşınızdakinin sizi düşündüğünü gösteren bir ayrıntı.
Merhaba Arkadaşımın yaptığı daha anlamlı tabi. O özenip ve beni düşündüğü için pasta yapıyor. Bundan daha değerli pastamı olurmuş. Tadını filan pek fazla umursamam. Kötüyse kötü derim tabi de, sonuç oalrak bana özel yapmış. <3
Bir kadın elleriyle iğrenç bir şey yapsa bile erkekler için anlamı ve değeri çoktur. Kadınlarla zıt olduğumuz bir konu. Kadın erkekten para harcmasını, erkek kadından emek vermesini bekler.