Bazıları öyle güzel seviliyorlar ki, içime dönüp düşünüyorum. Bir erkeğin sevgisine layık olan kızların bizden neyi fazla acaba?

sürekli bunu düşünür oldum. benim neyim eksik, onların neyi fazla? neden ben bir erkeğin sevgisine layık olamadım, olan kadınların benden fazlası neydi? öyle güzel sevilen kadınlar var ki insan kendi sevgisizliğini ve varoluşunu sorguluyor. biz ne günah işledik de ailemiz tarafından bile sevilmiyoruz? peki bu sevgiye sahip olanlar ne sevap işlediler?

Bazıları öyle güzel seviliyorlar ki, içime dönüp düşünüyorum. Bir erkeğin sevgisine layık olan kızların bizden neyi fazla acaba?
Cevapla