Her kız kendisine aşık olan erkekle çikiyor sevgili oluyor gezmeye çikiyor bize neden böylesi denk gelmiyor?

3 tane kız arkadaşim var ve hepsinin sevgili var dörtlü arkadaş grubunda bir tek benim sap olan onlar hep erkek arkadaşı ile gezmeye maça gidiyorlar eskiden kız kıza piknik mangal yapardık her gün konuşurduk şimdi 2 haftada bir telefonda zor konuşuyoruz neden ben sapım yaa geçen hafta arkadaşim işten çikti sebebini sorsam sevgilim kıskanıyo sap olan benmiyim bir tek?
Her kız kendisine aşık olan erkekle çikiyor sevgili oluyor gezmeye çikiyor bize neden böylesi denk gelmiyor?
Cevapla