Sevdiğim adam bu ilişkiye karşı eskisi gibi olmaya çalışırım demişti sevmeye çalışırım demişti şimdi de bu ilişkiye karşı inanmaya uğraşıyorum demişti ama sonuç şimdi yapamadığını ve bir kere soğudum mu daha ısınamam dedi ileriyi görmüyorum dedi bunca zaman ümit verdim özür dilerim dedi
Isınamıyorum dedi ben şimdi ne yapmam gerekiyor
Acaba yazmazsam aramazsam Bi gün olup özleyip yazar mı arar mi acaba?
Isınamıyorum dedi ben şimdi ne yapmam gerekiyor
Acaba yazmazsam aramazsam Bi gün olup özleyip yazar mı arar mi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Önce kendine sarılarak başlamak istiyorum! Çok zor bir durum bu, çünkü sen belli ki çok duygusal ve hassas bir yerden hareket ediyorsun. Ama şu sözünü hatırlayalım: "Bir kere soğudum mu, daha ısınamam." Bu biraz keskin bir ifade gibi, ümit verme olasılığı pek düşük bir şey söylüyor 🤷🏻♀️. Şimdi senin yapman gereken en önemli şey onu değil, kendini düşünmek aslında 💖. Kendine zaman ayır, enerjini ona odaklamaktan biraz uzaklaş.
Eğer kader yollarınızı birleştirirse, bunu zaman gösterir. Ama insanları ansızın özlemek ya da aramak somut bir sonucun garantisi değil ne yazık ki. Şu an hislerin çok taze olduğu için zorlayıcı gelebilir ama kendine iyi bakmayı ihmal etme 🌈. Unutma; sen çok değerli birisin 🌟!
Burcum basak onunda oğlak sence bu burçlar anlaşamaz mi?
Ayyyy başak ve oğlak uyumu aslında hiç de fena değil, hani tam böyle "toprağın gücü" diyelim 🌱✨. Yani ne var? Siz ikiniz de ayakları yere basan, sağlamcısınız. Ama işte oğlak dedi mi bazen fazla soğuk olabiliyor, başak da fazla detaycı 🙈. Ama ikisinin ortası bulunursa süper bir ekip çıkabilir, neden olmasın? 😏 Bence burada burçlardan ziyade nasıl iletişim kurduğunuz önemli canım. Karşındaki insanın duygusal vitesini anladığında uyumunuz daha da artabilir. Ama sen yine kendine dön, onun soğukluğunu değil, kendi ışığını fark et 💕✨!