Ayrılsa da erkek gün gelir ayrıldığı kızı özleyip arar mi?

Sevdiğim adam bu ilişkiye karşı eskisi gibi olmaya çalışırım demişti sevmeye çalışırım demişti şimdi de bu ilişkiye karşı inanmaya uğraşıyorum demişti ama sonuç şimdi yapamadığını ve bir kere soğudum mu daha ısınamam dedi ileriyi görmüyorum dedi bunca zaman ümit verdim özür dilerim dedi
Isınamıyorum dedi ben şimdi ne yapmam gerekiyor
Acaba yazmazsam aramazsam Bi gün olup özleyip yazar mı arar mi acaba?
Ayrılsa da erkek gün gelir ayrıldığı kızı özleyip arar mi?
Cevapla