Eski exsiniz karşınıza çıksa ona bir şans verir misiniz?

"Exten next olmaz" diye boşuna söylemiyorum. 😂

"Eski eskide kaldı, ben yenisine bakarım" moduna giriyorsanız haklısınız. Çünkü exe bir şans daha vermek demek ikinci bir ihamete uğramaktır. 😉

Bu kadarı da olmaz! 🤦🏻‍♀️
Bu kadarı da olmaz! 🤦🏻‍♀️

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

#aşkilişkileri

Güncellemeler
10 ay
🙏🏻🙏🏻
Eski exsiniz karşınıza çıksa ona bir şans verir misiniz?
Cevapla