Aşk İlişkileri Eski sevgilinizden tekrar şans isteseydiniz, kabul eder miydi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor İstemezsiniz de varsayalım ki istediniz mesela😄 karşı taraf kabul eder miydi sizce? Eski sevgilinizden tekrar şans isteseydiniz, kabul eder miydi? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Seinjerlin Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 1 yıl Ederdi. Ama öyle bir şey asla yapmam. Duygular ve hisler bitti gitti. 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Aaa cinsel yaşama gitti Yorumla Seinjerlin 1 yıl Hemen gönder. 🙄😂 Yorumla
lightOfMind Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl muhtemelen kabul etmezdiçünkü mesafe var diyerekten ayrılmıştı bendenhala mesafe var o yüzden hala kabul etmez 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Muhtemelen evet ederdi. Egodan değil tecrübelerden dolayı söylüyorum ki ben mutlaka bir iz bırakırım. 1 0 Yorumla
melankolikMelaike Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Ederdi ama ne gerek var şimdi bele bi şeye heloj. 🤣 1 0 Yorumla
fewobligation Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 99% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Eski sevgiliden tekrar şans dilenmem, olmuşla ölmüşe çare yok derler. 0 0 Yorumla
ESKİ_BİR_YARGIÇ Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Ben eskici değilim eskittiklerimle işim olmaz, uğrunda değecek biri olsaydı adı eski olmazdı 0 0 Yorumla
Seksi_Evli_Kadın Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl müneccim olmak lazım bu sorunun cevabını bilmek için 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Kimseden şans istemem ben 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Ben ayrıldım zaten neden şans isteyeyim ki 1 0 Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı. Öyle birisi yok ki isteyeyim 1 0 Yorumla
homelander3131 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 1 yıl Kendisi yazmam için mesaj attı. Amacina ulaşmasın diye görmezden geldim ne kadar özlesem de 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı. Ederdi yüzsüz. 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yüzsüz mü adhah çok ayıp Yorumla Aristokratımsı 1 yıl Sövdürtme şimdi. Yorumla
serpil2255 Takip Et Xper 7 Yaş: 103 , eic 94% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı. Ben niye ondan şans isteyeyim ki 0 0 Yorumla
06sevda Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 60% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Eskide kalmış etmezdim 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Kimseden şans istemek gibi bir huyum yok. 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı. Eskileri hiç sevmem 1 0 Yorumla
Kağannnn1 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Evet kabul ederdi 0 0 Yorumla
Seveceksin85 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 70% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Duruma bağlı 0 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Kabul etmem. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ederdi.
Ama öyle bir şey asla yapmam.
Duygular ve hisler bitti gitti.
Aaa cinsel yaşama gitti
Hemen gönder. 🙄😂
muhtemelen kabul etmezdi
çünkü mesafe var diyerekten ayrılmıştı benden
hala mesafe var o yüzden hala kabul etmez
Muhtemelen evet ederdi. Egodan değil tecrübelerden dolayı söylüyorum ki ben mutlaka bir iz bırakırım.
Ederdi ama ne gerek var şimdi bele bi şeye heloj. 🤣
Eski sevgiliden tekrar şans dilenmem, olmuşla ölmüşe çare yok derler.
Ben eskici değilim eskittiklerimle işim olmaz, uğrunda değecek biri olsaydı adı eski olmazdı
Eski sevgilim yok ki
müneccim olmak lazım bu sorunun cevabını bilmek için
Kimseden şans istemem ben
Ben ayrıldım zaten neden şans isteyeyim ki
Öyle birisi yok ki isteyeyim
Kendisi yazmam için mesaj attı. Amacina ulaşmasın diye görmezden geldim ne kadar özlesem de
Ederdi yüzsüz.
Yüzsüz mü adhah çok ayıp
Sövdürtme şimdi.
O sadece cinsellik ister.
Hangi birinden isticem ki. dusisj
Ben niye ondan şans isteyeyim ki
Eskide kalmış etmezdim
Kimseden şans istemek gibi bir huyum yok.
Eskileri hiç sevmem
Atlardı.
Hayı.
Evet kabul ederdi
Kabul etmem artık
Ben şans istemezdim ondan
Duruma bağlı
Kabul etmem.
Hayır