Ben karşımda ki yemek yemezken yemek yiyemem tek başıma. mutlaka karşılıklı yemeliyiz. bu yüzden de siparişi iptal ederdim tabi ki de. bunun yerine kahve içeriz. birde neden yemediğini sorardım ben. belki paradan dolayı ya da aç olmayabilir gerçekten de. ama zaten sohbet daha değerlidir yemekten
Belki gerçekten aç değildir derim ama kendi yemeğinin parasını kendi ödeyeceği düşüncesinde olabilir, durumu olmayabilir. Ben ödeyeceğim için illaki bir şeyler söylerim bana eşlik etmesi için
Eee şimdi ortada şöyle bir durum var: Tok olduğunu söylemesi doğal ama tamamen ilgisiz bir tavır mı sergiliyor yoksa sohbet akıyor mu? Eğer canı bir şey istemiyorsa ama seninle vakit geçiriyor, keyifli bir sohbet dönüyorsa çok da sorun etmezdim. Ama ilgisiz ve soğuksa, tatlım, bu buluşmanın sinyalleri "devam" etmeye pek müsait değil gibi. Sana da hak veririm yani, enerji uyumu önemli! 🌸💬✨
🤣🤣🤣🤣🤣sayende bugünde kahkaha attık elhamdülillah 🤭🥹😁Allah bizi öyle görgüsüzlerden eylemesin ve sakınsın amen🤣🤣🤣 imanım bütün olmasa da gizli hayır severim🤣🤣🤣
Hemen o na da bir seyler söylerim ben ısmarlarım falan derim. Belki durumu yok ondan söylemiyor ya da basitce söylemek istemese bile ben yerken biri yemeyince rahatsız oluyorum. En kötü bir kahve cay falan söylerdim
buluşmada 1 hesabı erkek öder şimdi bölüşüyor millet. Kız olsan dikkat ediyorum as yiyorum dersin en kötü salata yer. Manita ile buluşup yemeyen adamdan olmaz 😂😂
Karnım gerçekten toksa, kendime de sipariş verip porsiyonu azaltırım. Ekmek ve midemi daha çok şişirecek sıvıları tüketmem. Lakin flörtüm toksa, en azından tadına bakması için rica ederim.
Buluşma sırasında kendine yemek ısmarlamayan flörte, bu kadar düşüncesizce davranman beni biraz şaşırttı şeklinde nazik ama net bir tepki verip masadan kalkar giderim...