Ac heralde derdim 😀 Saka bir yana bana gore ilk anda hic samimi olunmayan bir ortamda bunu yapmak gorgusuzluktur. Nezaketen de olsa normal olculerde yiyip icmek gerekir. Hi su an esimle patlayana kadar yedigimiz zamanlar oluyor ama kac yil oldu ve esim sonucta 😊
ikinci buluşmanın olmayacağını. söyler. afiyet olsun dileklerimle hesabı öder çeker giderim. aç tavuk kendini bugday ambarında hissedermiş. afirakada yemendeki açları düşünsün. pis boğaz karı bu kadar yenir mi. :D yaşasın kötülük.
@uncas71 adamın ocagını söndürür böyle bir karı. yav arkadaş başımdan iki evlilik geçti. yemin ederek söylüyorum. eğer ki karınız gerçekten iyi niyetli birisi degilse. evlilik zulümdür. kanaatkar değilse , külliyen zarardır. daha fazla detay vermeyeyim hatunlar üstüme oynarlar, bende cevap veririm. sonra mhkemede biter bu konuşma :D
@sedeferd yav yesin afiyet olsun. da 3 kişilik, anacım yiyor soru bu. oha yani. 1,5 kişilik yesin. keseme zarar bu karı :D benim evim 5 yıldız full konaklama değil ki. :D otel miyim len ben :P
@uncas71 benim babam öyle derdi birisini tanımak istiyorsan. onunla yemeğe gideceksin veya yola cıkacaksın. kesin belli ediyor kendini.. asla şaşırmazsın düşüncelerin de o kişi hakkın da. :)))
@sedeferd yok be kardeşim. zenginlik çömertlik konusu degil bu samimi söylüyorum... pis boğazlık.. 3 kişilik yemek. oha yani derler adama. ben bile yesem banada oha yani.
@sedeferd kim üzülmez ki. düşünsene yemeğe gidiyoruz, sen 3 kişilik yemek yiyorsun. ben sana süpriz yapıyorum. cüzdanımı unutmuşum :D artık bulaşık mı yıkarız yer mi süpürürüz bilemem. :))))
Kıyamam acıkmıştır yesin ya nolcak 😊 Kilolu da sevilir yeter ki insan olsun 😊😊 Hatta ben elimle yediririm daha üstüne severim yapmacık olmayan insanlari 😄😄
Bence açsa insan yesin ya tutmasın kendisini. Tabi iştah kapanıyor bende genelde. Misafirlik durumlarında da iki uzanıyorum sonra misafirler gidince yumuluyorum qwe
İlk buluşmada yemek yemem oda yemezse iyi olur. 3 kişilik yiyorsa acıkmışsa yer de yeme tarzı ağzını falan şapurdatıyorsa ve ketçap mayonezli bir şey yiyorsa rahatsız olabilirim gibi
ben yedim. çünkü yerim. neden kendimi farklı tanıtim. ama sonra ne gördüm aman Allahım karşımdaki benden daha fazla yiyor :) aldatıldıktan sonra bunlar mazide kaldı ama sıkıntı yok. paylaşmak istedim
Hoşuma gidebilirdi. Bu kadar samimi olan bir insanın ne kadar mükemmel olduğunu onu keyif ile izleyerek düşünebilirdim. Ama tabi 3 kişilik yemeği kıtlıktan çıkmış gibi yemesin :)
Para ödenilen bir şey havalı olmak için yarısını bırakmaya gerek yok. Her şeyden önce nimet yemezsen çöpe atılacak. Çok fazla yiyorsa sağlığın için peki iyi değil der uyarırım
En İyi Cevaplar