Yarasın diyip eşlik mi edersin, yuh ama bu kadar olmaz diyip kalkar mısın? 😅 Keyifli günler.. 🥂
https://m.youtube.com/watch?v=Jmr0DcR3BV4
"smell
https://m.youtube.com/watch?v=Jmr0DcR3BV4
"smell


Yarasın derim. Ben böyle şeylere takılmam pek açıkçası ama ağzını şapırdatarak yiyen birine asla tahammül etmem sadece bu durumu gerçekten sevmiyorum ve yemek yerken miğdemi bulandırıyor benim biri böyle yaptımı.
şapırdatarak yediğini görürsem birinin ben de kürekle vurmak isterim ya ağzına uyuz olurum :D ahsh
Valla ağzına ağzına vur hiç affetme :D çünkü bende görürsem bende vururum valla :D
ahsh
Hak ediyorlar valla :D saygısı olmayan insanlara yapmak istediğim jsjskısfjh
kesinlikle :D
Ben toplum içinde yemek yemek konusunda biraz çekingenim bu nedenle karşımda ki kişi yemeğe yumulması beni biraz daha rahatlatır ve yumuşatır. Öbür türlü yemek ortadan kalkana kadar stres içinde ölüyor olurum.
Cevap
19Cevap
Bir gariban beslediğimi düşünürüm. Hoşuma gider.
ahsh cebine harçlık da sıkıştır bari yazıktır 😂
Asker mi uğurluyoruz. 😬
Karnını doyurdum hesabı ödesin kalksın işte 😬
ahsh karnını teorik olarak sen doyurmuş olmuyorsun o zaman :D :D
Hiç farketmez önemli olan karnının doyması minnoşumun. 🥰
Bir defasında yine yemek konusunda harbi canım yapmıştım. O geldi aklıma 😂
ahsh KS bile dayanamadı görüşüne :D
Nasıl yani kaçırdım KS olayını ben 😂
yemek konusunda harbi sala... klık yapmıştım yazacaktın sanırım yukarıyı okursan anlarsın :D
😂😂 Onun da üst versiyonunu yapmıştım.
Oke anlaşıldı 😂👍
Sevimli gelir ağzını şapırdatmıyorsa. Karnı aç sanırım diye düşünürüm
"Yarasın koçum" derim😬😬
ahah enseye şaplak da at bari 🤣
Selam gadası 🙃
Can boğazdan gelir. O yedikçe bende yerim. Sonra hesabı görünce ortada flörtlük bir durum kalmaz.
Düşüncesiz olduğunu
Aa bu ben 😂 yemek gördüm mü yumulurum 😂 hoşuma giderdi benim gibi yemek aşığı olduğunu görmek )
Aynı ben gibi yiyor derim yemek konusunda sorunum yok can boğazdan gelir yesun
Donat şarkısı size gelsin 😂👍
Sağdan sola üstten alta donatt ahah
😂😂 ahsh little little into the middle 😂😂👍
Zuzula Mode on 😂
Yarınlar yokmuşçasına yiyorsa kırmızı bayrağı çekeriz :D
ahsh hesap gelmeden uzama taktiği :D
nezaketen doğru olmaz ogün sıkıcak gırtlağını
farz edelim sıkmadı 😅 brüsshh mü diyceksin kıza
Birde şu tarafından bakın size samimi davranıyor.
Gerçekçi davranıyor.
Doğal olmaya çalışıyor.
Yapmacık olan hicbirsey yok.
Kendi gibi olan biri hoşunuza gitmez mi?
dogal bırsey ınsan yemek yer dogasında var garıp karsılamam ben sonucta bende yemek yıyorum xd yemegım bıttıgı zaman genelde konusmayı tercıh ederım cay ve kahve ıcerken
Yarasın denmeli. Hatta ağzı boş kalmasın diye en sevdiği şey ne ise patates falan elle yedirilmeli. 🤣
Acıktığı halde geri durmasını istemem. Nasıl istiyorsa öyle davransın kasmam kadını.
Eşlik edebilirim.
Oburluktan öte değil :D
kıza da öyle dersin boşan da semerini ye diye kaba adam 😂
=) oha öyle de denmez :D
sana oha kıza resmen obur de sonra kalk öyle denmez de 😂 görün görün kızlar
amannnn :D
hadsiz 😄
=) ayyy totom :D :D
Bende gömülürüm yemeğime acıkmıştır derim hemen kötüye yormam 😃🤷♀️
acıkmış yaa napsın :)) yarasın derim tabii..
Benden çok yemeği düşündüğünü düşünürüm. Ya da can boğazdan gelir deyip şaka yapardım belki de. 🤠
Bu açı nerden buldum derim
Ben bunu doyuramam derim :)
Ya ben şahsen eşek gibi yerim aç olduğumda gözüme hiç bir şey gözükmez ama ilk buluşmada da yapmazsın bee
Yarasın diye eşlik ederim. Benim için yemesi değilde kalbinin güzelliği beni doyursun o yeterli:)
Aynen eşlik ederim. Geldi ise yiyeceksin
ahsh donat geldi aklıma 😂😂
https://m.youtube.com/watch?v=F2ShHP0SJDs
Ilk bulusmada kahve tercihim
Mantıklı ama düşünsene peş peşe büyük boy kahveler söylüyor 😂 o zaman ne derdin
Vay Be derdim🤭 icimden yuh derdim😳 icermiydim bilmiyom o anki ruh halime kalmis🥳💃
😂😂 ashsh ben bir lavaboya gidiyorum dedi ve dönmedi shshs
👍👍😄😄💃💃
Karşıdakinin karnı açtır belki dayanamadı:)
Flörtle ne kadar ilgilendiğine göre değişir, bazen de çok acıkmışsındır duruma göre.
Çok acıkmış herhâlde derim 😄
Garibanın karnı aç herhalde diye düşünürüm asdjdk
Benide böyle yermi diye düşünürüm
E zaten ağzının tadını biliyordur.🙂
Birlikte yumuluruz canım aşkımla
Hiç takmam sevinirim rahat olduğu için
Doymazsa Başka yerime yumulturım onu 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?