Olmadi mi oldu. Ilk bulustugumuz zamanlarda ogle yemegini birlikte yiyelim dedik. Aksam yemegine cagirdi. Gereksiz romantizm uzerime yikilmasin diye ogle arasi bu isi halledeyim diye dusundum. Sarmazsa isi bahane eder kalkarim dedim. Ben iki lokma yiyene kadar iki tabak yedi. En son karni doydu gozunun onu acildi ya, kafayi kaldirdi tabaktan. Ne kadar şık gorunuyorsun dedi. Sonra bir de kahve ictik , ancak orada konusabildik. O zamanlar doksan kiloydu. Istah kapatan ozelligim mi vardir nedir, 75-78 arasinda simdilerde.
Saldirdi da. Cünkü oruc tutmustu 😂 ve ilk randevumuzdu. Ben tatli bulmustum o an yemegine saldirmasina😊😂💗 o farketti tabi onu izledigimi. Hemen toparladi normal yemeye basladi😂
O şekilde olmadı ama benim eşimde sucuklu poğaça istemişti kendisine. Her konuştuğunda kokuyordu. 😊 O an çok şaşırmıştım. Evlendiğimizde anlattığımda ya ben nasıl o hatayı ilk buluşmada yapmışım dedi.
kısmetim olan sevgilim olacak insan nerde yaşamış örf adeti teamulu cografyası iklimi nasılsa bulundugu yerde yavaş yavaş görür yaşar nasıl yer nasıl oturur aburmu yer caburmu yer ben rahatsız olmam bece böyleyimdir efendim
erkek arkadaşımla sevgili değildik ilk defa buluşmuştuk ve yemek yiyelim dedik bu nefes almadan yedi hepsni ara vermeden bende bunu izledim ama gülümseyerek hoşuma gitmişti :D
Çok acıkmış demek ki :) En azından yanımda kasıntı bir şekilde, olmadığı biri gibi durmasından iyidir :) Hem yemek yemeyi bende çok severim aynı şekilde ona eşlik ederim. :)
ben çok küçük detaylara önem veriyorum eğer nazik bir şekilde hızlı yerse problem yok ama yarınlar yokmuşcasına sofra adabını hiçe sayarak yiyorsa soğutur kendinden
Sorun değil; doğal olması hoşuma gider :) *Gecen bol olsun.*
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Erkek olsam bu kiza para yetişmez derdim. Kız olduğumdan karşı taraftaki yemeklere saldırırsa ne kadar kaba ve buna yemek yapmaktan canım çıkacak derim ve vazgeçtim o kişiden nsjdbd
En İyi Cevaplar