Bir kız var benden hoşlanıyordu bende ondan hoslaniyordum?

Ben ondan uzaklaşmaya çalıştım hoslantim bitsin diye çünkü çevremdekiler kızı sevmiyordu bende kız yerine çevreme yakın oldum ama çokta acı çektim. Kız bekledi bekledi acılar çekti. Benim fotolarım vardı onda bebeklik büyüklük falan herşeyi silmiş faketen beni kız ekliyormuyum diye ya da başka sebepten takip ediyordu o hesaptanda takibi bırakmış. Üzgün düşünceli ve benim açımdan eskisi kadar yoğun ve korkulu değilmiş beni kaybetmekten korkmuyormus hatta bunu bile diyormuş. Beni gerçekten unuttu mu eskisi kadar sevmiyo mu?

Bir kız var benden hoşlanıyordu bende ondan hoslaniyordum?
Cevapla