İlişki geçmişi olan bir kızı neden kabul etmek zorundayım?

Hayır benim yok iken kızın geçmişi var ise ben o kızla neden devam edeyim zorla tutmuyorum geçmişinden dolayı yargılamıyorum ama her kız tuzağa düştü diye biz de enayi gibi yutacak mıyız

İlişki geçmişi olan bir kızı neden kabul etmek zorundayım?
Cevapla