Dindar olduğum için hiç sevgili edinmedim fakat 30 yaş 0 flört anormal gibi değil mi sizce de?

Dindar biri olarak sevgili ve flört işlerine hiçbir zaman girmedim. Hep kendimi sakınmaya çalıştım. İstedim ki niyeti apaçık evlilik olan biriyle karşılıklı bribirimizi beğenip doğrudan evlenelim. Ama bana 30 yaşına kadar beklememe rağmen birini bulamamış olmam ve sıfır ilişkimin olması anormal geliyor artık. Dindar birinin 30 yaşına kadar evleneceği kişiyi bulamayıp bu yaşta 0 ilişki kalması normal mi sizce? Sorun nerede?

Dindar olduğum için hiç sevgili edinmedim fakat 30 yaş 0 flört anormal gibi değil mi sizce de?
Cevapla