Dindar biriyim 40 yasina geldim hala bekarim neden boyle sizce?

yani dindar oldugum icinmi bu zamana kadar hic kimse ile olamadim bu zamana kadar hic ilgi duyan olmadi erkekligimden utanir hale geldim tamam namaz niyaz her şey varda bir işe yaramadi galiba ask gonul konularinda yani bende isterim biri bana ilgi duysun su andada istiyorum o disarda kizlarin ilgi duydugu erkekleri cok kiskaniyorum yasim gecti napicaz bu satten sonra

Dindar biriyim 40 yasina geldim hala bekarim neden boyle sizce?
Cevapla