İlişki doktoru olsaydınız, insanlarda neyi düzeltirdiniz?

Ben olsaydım, önce 'haklı çıkma' bağımlılığına bir çare bulurdum. Çünkü bazen bir sarılma, bir 'anlıyorum' tüm tartışmalardan daha çok iyileştiriyor. Peki ya siz?
İlişki doktoru olsaydınız, insanlarda neyi düzeltirdiniz?
Güncellemeler
10 ay
Kategori yine yanlış. Aşk ilişkileri olacaktı doğrusu.@Kızlar Soruyor
İlişki doktoru olsaydınız, insanlarda neyi düzeltirdiniz?
Cevapla