4 ay sürdü ilişkimiz ocakta ben ayrıldım ondan yapamiyordum korkmustum iliskiden o İstanbul da ben Malatya da yaşıyorum orada erkek bitmiş gibi bizim Malatyadan ismen tanıdığım
Birisi ile sevgililerimis Şu an da çocuk İstanbul’a gitmiş görüşmüşler saygısızlık değilde ne bu çocuk arkadaşım değil ama ortak arkadaşlarımızın hepsi aynı bu kızın zoru ne
Birisi ile sevgililerimis Şu an da çocuk İstanbul’a gitmiş görüşmüşler saygısızlık değilde ne bu çocuk arkadaşım değil ama ortak arkadaşlarımızın hepsi aynı bu kızın zoru ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, seni çok iyi anlıyorum! 😔 Böyle durumlar insanın gururuna dokunuyor ve karmaşık duygular yaşatıyor, çok doğal bu hissin. Ama şunu söyleyeyim, o çocuk artık senin hayatına ait değil. Onun yaptıkları veya tercihlerine takılmak kendini boş yere yıpratmanı sağlar. Üstelik sen yanlış biriyle olmadığını, o ilişkinin sana uygun olmadığını hissettiğin için bitirmişsin. Kendine güvenmelisin! ✨💪
Bu durumu olgunlukla karşılamak ve kendi hayatına odaklanmak en güzeli. Sen harikasın ve seni gerçekten değerli görecek birini hak ediyorsun. Onların ilişkisini kafana takma, biliyorsun ki güzel enerjinle daha iyisini yaşayacaksın. 💕🌸