Kızlarevli bir sdana aşiğim ona mesaj atmayı düşünüyorum?

Arkadaşlar 6 yıldır evli bir adama aşığım 6 yıldır sonra itiraf etti oda benım yanımda olmaya çalışacağini söyledi ama sevgili snlamında değil normal arkadaş anlamında bende aşk acısından dolayı hastanelere düştüm 2 hafta önce hastaneden çıktım ve son mesajıma hala bakmamış bende bir daha ona mesaj atmicam dedim ama dayanamıyorum şu an aklımı kaybetmek üzereyim onu çok özledim gerçekten aklıma beynıme bir şeyler oldu beynım durmuş şekilde gidiliyor sızlıyor falan 10 kilo verdım 40 kiloya düştüm daha 21 yaşındayım sizce ona mesaj atmalı mıyım gerçekten dayanamıyorum sanki biri canımdan parça almış gibi sanki canımı almışlar gibi hissediyorum

Kızlarevli bir sdana aşiğim ona mesaj atmayı düşünüyorum?
Cevapla