Lütfen akıl verin ona mesaj atayım mı atmayayım mı?

2 yıllık sevgilim 17 gün önce benden ayrıldı. Ayrılma sebebini sorarsanız telefonda mesajlaşırken abartısız şöyle bir muhabbet geçti aramızda : ben çok seviyorum yazdım o da kimi dedi bende birini dedim gülerek kim o şanslı dedi bana takık olan psikopat bir çocuk vardı onun adını söyledim tabi şaka oldugu açık. Buna alındı küçücük bişeyi büyüttü. Bende böyle yaparak kendindeb soğutuyosun falan dedim o sinirle eskisi kadar seni sevmiyorum dedim ama sinirle söylenmiş şeylerdi. 17 gündür mesaj bekliyorum hala atmadı. Onu çok özlüyorum onu düşünmekten ders çalışamıyorum. Bu yıl üniversite sınavına gireceğim. Ben mesaj atmayı düşündüm ama bu zamana kadar bütün ayrılmalarımızda mesaj atan hep bendim artık o atsın istiyorum. Beni sevdiğini de düşünüyorum. Sizce ona mesaj atayım mı bir kez daha gururumu hiçe sayıp? Yoksa beklemeye devam mı edeyim?
Lütfen akıl verin ona mesaj atayım mı atmayayım mı?
Cevapla