Kocam başkalarına yazıyor ben sonradan öğreniyorum yazdıkları bana yazıyor?

Kaç oldu saymadım daha 1.5 yıllık evliyiz eşim hep başkalarına yazıyor sonra yazdıkları kızlar bana mesaj atıp ss ler atıyorlar.
Bugün de aynı şekil telefınu aldı engelledi benden kızı ben sonra kıza yazdım ssler attı. Kız sevgilin var yazma sadık ol demiş. Kocam da gelir geçer insanlar felan yazmıs.
Kıza da ilk eşim yazmış. "Saçlar mükemmel diye " Sohbeti baslatmıs.
Sizce napabilirim tepki bile veremiyorum artık hemen üste çıkıyor gülüp geçmeye calısıyor. Özür bile dilemiyor
Kocam başkalarına yazıyor ben sonradan öğreniyorum yazdıkları bana yazıyor?
Cevapla