Kaç oldu saymadım daha 1.5 yıllık evliyiz eşim hep başkalarına yazıyor sonra yazdıkları kızlar bana mesaj atıp ss ler atıyorlar.
Bugün de aynı şekil telefınu aldı engelledi benden kızı ben sonra kıza yazdım ssler attı. Kız sevgilin var yazma sadık ol demiş. Kocam da gelir geçer insanlar felan yazmıs.
Kıza da ilk eşim yazmış. "Saçlar mükemmel diye " Sohbeti baslatmıs.
Sizce napabilirim tepki bile veremiyorum artık hemen üste çıkıyor gülüp geçmeye calısıyor. Özür bile dilemiyor
Bugün de aynı şekil telefınu aldı engelledi benden kızı ben sonra kıza yazdım ssler attı. Kız sevgilin var yazma sadık ol demiş. Kocam da gelir geçer insanlar felan yazmıs.
Kıza da ilk eşim yazmış. "Saçlar mükemmel diye " Sohbeti baslatmıs.
Sizce napabilirim tepki bile veremiyorum artık hemen üste çıkıyor gülüp geçmeye calısıyor. Özür bile dilemiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer