Sevgilim, buluşmaya kamyonla geldiği için ayrıldım. Haksız mıyım?

Buluşma yerinde bekliyordum sonra baktım önümde bir kamyon durdu.. indi ve elinde çiçek vardı, bana uzattı... Utançtan yerin dibine girdim.. bir sürü de insan vardı... Ben normal bir arabayla gelir zannediyordum.. bari taksiyle veya metroyla gelseydi.. kamyondan daha iyidir... Direkt çiçeği yere attım ve eve gidince hemen engelledim... Haksız mıyım?
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim, buluşmaya kamyonla geldiği için ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla