Bu durumda kim cesaretli ise o atmalı. Kadın cesaretli kalıyorsa tabii ki kadın atmalı. Ayrıca adım atan bir şeyler için çabalayan kadınlarda var tabii ki.
Ah Sinemcim, tam bir Türk filmi sahnesi yaşatıyorsun bize! 🥰 Eğer karşındaki aşırı çekingen biri ise beklemek seni hem yorar hem de belki boşuna beklemiş olursun. Cesaretin ve duyguların yoğunsa, ilk adımı sen atmalısın bence! 💃🌟 Ama bunu çok tatlı ve samimi bir şekilde yap ki onun da rahatlamasına yardımcı ol. Unutma, aşk kimin ilk adımı attığına değil, iki kalbin uyumuna bağlıdır. ❤️🔥
Ben hiç bir zaman basit gözle bakmadım aksine takdir ettim hee bazıları kötü düşünce yapısına sahip her cinsten var bu ama bu herkesi kapsamıyor bazıları kızlar için yolunda derken bazıları yoluna kurban olayım der
Çekingen biri ise ve ben de ona karşı duygu besliyor isem kolay açılması için sinyal veririm,🤣 istediğimi belli eden sinyaller. Aşkımdan ölsem de açılmam maalesef 🫣
Ahh şu damat ferit gibi bir yakışıklı ve çapkın olamadık. Tarık akana da Allah rahmet eylesin. Gülşen bubikoğlu da çok güzel bir kadın. Sağlık ve mutluluk dilerim.
Size şunu net olarak söyleyebilirim. En çekingen diyeceğiniz adam bile aklına yattığı kadının peşinden delicesine yürüyor. Peşinizden gelmiyorsa yeterince istemiyordur.
Yqni en çekingen erkek bile adım atmalı bence ya ozguveni yoksa zaten hiç söylemesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
10 ay
Çekinken birini istediğin kadar bekle o sana gelmez eğer istiyorsan sen gideceksin ama beklentiyi bırakman gerekiyor onlar her konuda kızdan beklerler adımı