Eşimle oturup konuştuk anlaştık boşanmak için derken yan çizdi normal mi?

Oturup konuştuk ben onu o da beni yoruyor yapamıyoruz. Anlaştık. Hiçbir şeyde istemediğimi söyledim. O da tamam dedi. Yarın gidelim. Açalım davayı dedi. Tamam her şey okey derken bir anda yan cizdi ve boğazıma yapıştı. Seni öldürürüm dedi. Benden kurtulman için ölü olman lazım. Yani evlilik haksan boşanmakta hak diyorum ama yok şimdi de bu şekilde beni elinde tutmaya çalışıyor. Napicam bilmiyorum

Eşimle oturup konuştuk anlaştık boşanmak için derken yan çizdi normal mi?
Cevapla