Merhaba kızlar nolur bana fikir verin. 5 yıldır doludizgin aşk yaşadığım bana ölüp biten sevgilim bana resmen eziyet ederek benden ayrıldı. Ve şimdi aylardır ikimizin arasında gidip geldiği kızla nişanlandı. Yeni fark ediyorum tabi. Geçen yaza kadar her şey çok iyiydi sonra aileler tanıştı. 4. Yılımızdı. Aile taşınmasından birkaç ay sonra benle ayrılmak istediğini ama beni hep sevdiğini seveceğini, maddi manevi sorunlar yaşadığını nişanı erteleneceğini söyledi. Beni oyalamak istemediğini söyleyince ben de yanında olurum dedim. Ertelensin dedim sen yanımda olduğun sürece maddi manevi sorunları aşarız dedim. Ama bu soğudu belli. Ben de gelip isteyemedi, onun mahcubiyetini yaşıyor sandım üstelemedim. Kasım gibi ayrıldık ama 10 dk sonra mesaj attı yanıma geldi. Ben yapamam senden ayrılamam sen benim kaderimsin dedi ama ağlayarak. Ben de seviyor ama mahcup olduğu zor durumda olduğu için huzursuz sandım. Bu sefer benim bir şeyler yapmam gerek diye para biriktirmeye başladım. Nasıl fedakarlık yapıyorum ama takıları aldım yüzükleri aldım dedim ki annen de taksın mahçup olmayın. Yüzün eğilmesin korkma ben yanındayım dedikçe benden uzaklaşmaya devam etti. Ama çok sevdi beni ya da çok iyi oynadı. Üstüme o kadar düşerdi ki etrafımdakiler o senden çok seviyor seni derdi. Sonra ne mi oldu kızlar? Bir gün öncesinde nişan planı yaparken bir gün sonra bu iş uzadıkça boka sarıyor dedi ve benden ayrıldı. Önemli bir sınavım vardı. Bari ona kadar yanımda kal dedim. Tamam sınava kadar kalırım sonra engellerim deyince ben de şimdi engelle o zaman dedim ve engelledi. Ertesi gün çalıştığı yere gittim ve orada arkadaşlarıyla o kadar mutlu o kadar gülüyor ki Elim ayağım boşandı. Sonra beni gördü ve sapsarı oldu. Beni apar topar arabaya bindirdi uzaklaştırdı. Bağırdı çağırdı çok hakaret etti ve sonra beni kaldırımın kenarına atıp gitti. Beni? 5 yılını. Canının içini atıp gitti. Canım çok yandı sonra arkadaşlarım ambulans çağırıp beni hastaneye götürdü kalp hastasıyım bu arada. Arkadaşlarım aramış biz aylar önce ayrıldık o takıntılı ruh hastası peşimi bırakmadı demiş. Kızlar bir hafta önce yanımdaydı öptük sarıldık biz. Ben miyim takıntılı? Sonra hastaneye geldi küfürler hakaretler devam. Tanıyamadım. Bu insan o olamaz dedim. Asla acıma vicdan kalmamış. Ben aylar önce bitirdim ama kalp hastası olduğun için söyleyemedim dedi. Bu kalbimden daha çok yaraladı beni. Ben ağzım açık izledim. Bana ben bu defteri kapatacam senden başkasına dokunmayacam ama tek başıma kafam rahat olmak istiyorum benim bir hayatım yok dedi. Ben bunu sindirmeye çalışırken çalıştığı yerdeki kızla nişan fotoğraflarını gördüm. Senden başkasına dokunmayacam diyen adamın ona sarıldığını öptüğünü gördüm. Bu ayrılıktan daha zor geldi. Bana hayatımda hiç bu kadar kötülük yapılmamıştı kızlar. Ben bu kötülüklere alışık değilim. Ah ettim ama, pişman olsun ben de göreyim istiyorum. Bir kızın hayallerini enkaza çevirip onun üstüne nasıl mutluluk kurarlar. Vallahi ben bu dünyaya ait değilim... Bana yardım edin
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
11 ayMerhaba,
Normaldir, hiç şaşırmadım!
Hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar!
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır. En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı!
Haramdan uzak helale yakın olmalı!
5 senedir birliktesin, evliliğe ne kalır ki? Ne gerek olur?
İhanet kişilik ve karakter meselesi kişiliksizlik ve karaktersizliktir, değişmez!
Zor olacak ama alışmak zorundasın ve önüne bakmak zorundasın!
Hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir...
Gönlünce olsun...09 Yorumla- 11 ay
Benimde dört senem çöp oldu geçen sene...
Soran11 ayÜniversite tanıştık. Parası yoktu ben vardım. Sabrettim, inandım. Zorlukları aşıp mutlu olacağız sandım
- 11 ay
Bende yaşadım bilirim anlıyorum seni...
Benimde acım taze..
Zaten hep böyle sevenleri üzerler emin ol..
Hak ettiği kadar sevmeli yoksa hak etmediklerimizi görürüz gördüm görmüşsün...
Bende öyle sanmıştım..
Artık aşk hayallerde güzel sadece yakışmıyor insan evladına hak etmiyorlar 🌸
Hayat devam ediyor mecbursun mesela ben bir sene işi gücü bıraktım yeni yeni çalışmaya başladım çalışıyorum artık 🌸
Ve benden gitti beni eksiye soktu...
Ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur senin için 🌸
O yokken de sen vardın ve olacaksın 🌸
Yaşın kaç?
Soran11 ay27. Ama şimdi onun işi yolunda gücü yolunda, nişanlısını koluna taktı. Ben sıfırım. En çok da bu zoruma gidiyor. Benim çok zoruma gidiyor ya nefesim kesiliyor. He o kaybetti he
- 11 ay
Yukarıda yazmışsın, herkes o kaybetti diyor. 😅
Benim çevremde de hep bu tarz şeyler söylüyorlar. Anlamıyorum çok saçma geliyor. 😅
Ulan benim de canım yanıyor, hayallerim hevesim emeklerim çabam ömrüm gitti anasını satiym. 😅
O kaybetse ne olacak bize ne ondan ben kaybettim ben yani biz bizde kaybettikk ama valla insanlar anlamıyor 😅
Ben sana o kaybetti yazmadım canı cehenneme onun 🌸
Ama bir yerden başlamaya mecbursun 🌸bir senemi aldı toparlanmak. 🌸
Sen sıfır değilsin sıfır değiliz 🌸
Benimde çok zoruma gitti ve hâlâ gidiyor, bir gün mutlu olunca geçecek emin ol 🌸
İnancım kuvvetli olmasa 😅 atardım kendimi de ebedi cehennemdem korkuyorum 😅
Yaşın iyi 🌸 hiçbir şeye geç kalmadın
Hem sağlığını düşün önce kendini düşsün 🌸
Çalışıyor musun ev kızı mısın?
Soran11 ayAtama bekliyorum şimdi evdeyim ama okul dönemi çalışıyordum da. Kendi paramı da kazanıyordum. Buna rağmen sen bana bir. yüksün ben kafam rahat etsin istiyorum dedi. O kadar garip ki ben hiç kötülük yapmadım. Çocukları hep sevdim, hiçbir çiçeği ayağımla ezmedim, hiçbir hayvana taş atmadım. Kimsenin malını çalmadım. Sadece kendime ait birkaç şeyle yaşayıp gitmek istedim. Bana çok kötülük ettiler ya.
- 11 ay
Hımm, atanırsın inşaAllah. MaşaAllah sana. Helal olsun..
Benim kız arkadaşım da üç dört kere kpss girdi kazanamadı ama hiç laf etmedim. Çalışmasını da söylemedim. Hatta o istiyordu ama hassas naif olduğu için diyordum ki part time çalış, bünyesi zayıftı rahatsızdı. 4 saat filan çalış diyordum, memnun kalırsan sorun olmazsa bakarız diyordum. 😅
Çalışmasını istemiyordum. Ağzımdan çıkan bir sözü ya da onun istediği bir şeyi havada bırakmadım. Alaadinin sihirli lambası gibi sihirli kutu gibi..
O her şeyimdi benim, onun sayesinde güzelleşiyordu her şey hayatım hayatımın anlamı dünyamdı🌸
Kolu komşu çevremde bilmeyen yoktu küçücük çocuklar bile onu soruyordu bana komşular soruyordu..
Bende hiç kötülük yapmadım ailesi senden bir şey olmaz hademe temizlikçi ol diyordu ona ama ben hep destek oluyordum 😅
Hatta şey saçma sapan şeylerde bile destek oluyordum hani gönlü kırılmasın içinde kalmasın ne olacak ki 😅 canı cehenneme her şeyin ben varım ben yanındayım iyi ya da kötü doğru ya da yanlış ne önemi var ki o mutlu olsun yüzü gülsün
Çocukları bende çok severim hep çocuklar var çevremde salı izinliyim 10 tane minik çocuk vardı birkaçı hafızlık eğitimi alıyor 😅çok çocuk büyüttüm ben 😅
Mahalle abisiyim 😅
Bana da ettiler bende sitem ediyorum lanet olası pislikler 😅tıpkı kendimi görüyorum sende 😅valla al benden de o kadar 😅ama emin ol acısını çekecek elbet 🌸 yaşattığın yaşar herkes..
Ben onun için ahiretimi bile yakardım öyle sevmiştim onu 🌸 hiçbir şey yoktu gözümde umrumda değildi
Peki ya bundan sonra, bir daha öyle sevebilir misin ya da sever misin?
Eskiden yaptıklarını yapabilir misin?
Bana neler neler yaptılar borç verdiklerim yüzünden dört sene 18 saat çalıştım ben 🥲gece gündüz köpek gibi ama her şeye rağmen gülüyorum ve gülücük emojiyi seviyorum 😅
Soran11 aySen de bana mı soruyorsun... Ben bilsem..
- 11 ay
Ben sevmem 🌸ama üç kere sevmiştim ve canım yandığı için artık sevmem sende sevme 🌸 ucundan ucundan hak ettiği kadar 🌸
Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler ve gidiyorlar...
Hiç gitmeyecekmiş gibi seversen eğer gittiğinde kaybedersin kendini erirsin günden güne tıpkı şu an olduğu gibi ama her an gidebilirmiş gibi seversek gidişi çokta koymaz hani...
Nerelisin nerde yaşıyorsun 😅
En İyi Cevaplar
Öncelikle yaşadıkların gerçekten üzücü, bunu inkâr edemem. Ama olayın iyi tarafından bakmak gerekirse, böyle bir insanla bir ömür geçirmek zorunda kalmaktan kurtuldun. Aslında Allah seni korumuş desek yeridir. Bu yaşananlar, kendini değersiz hissetmeni gerektirecek bir durum değil. Aksine, çevrende bu olayı sağduyulu şekilde değerlendiren herkes “Kız Allah’ın sevdiği kuluymuş, yol yakınken kurtulmuş” der ve senin adına sevinir.
05 Yorumla
Soran11 ayUmarım burunlarından geldiğini görürüm..
Soran11 ayUmarım öyle olur
- 11 ay
Eğer onlara gerçekten bir ders vermek istiyorsan, yapman gereken tek şey onları tamamen geride bırakıp kendi hayatına odaklanmak olurdu. Çünkü onlar kendi mutluluklarını senin mutsuzluğun üzerine kurmuşlar. Sen mutlu olup yoluna güçlü bir şekilde devam ettiğin anda asıl kaybeden onlar olacak.
Soran11 ayDiyorum ya sadece o değil, o, o kız, ailesi... hepsi birden benim hakkımı çaldı. Halbuki hiçbirine zararım yoktu. Diyorlar ya "el birliğiyle beni delirttiler."
Gizli Üye(25-29)11 ayŞimdi sen onunla evlenişinin sana inat olduğunu düşünüp kendini avutuyorsundur yapma güzel kardeşim. Seni isteyen sen kafasına kazık da çaksan yine seni bırakmaz kapında bile yatar. Hayatını birleştirmek istediği kadını bulmuş ve evlenmiş seninle bir sürü şey yaşaması doğru muymuş değilmiş ama bırak hayat ödetir senin ahın tutar illa ki başkasının mutsuzluğu üstüne mutluluk kuramazlar emin ol sen sadece güçlü dur sakın onun ayrılmasını sana dönmesini falan bekleyip kendini avutma tatlım
05 Yorumla
Soran11 ayHayır asla öyle düşünmüyorum. Onu seçti görüyorum bu zoruma gidiyor zaten. Hakkım gasp edilmiş gibi hissediyorum. Böyle bırakıldığım için. Dedim ya her şeyi düzgünce anlatıp ayrılıp yasını tutsa yoluna baksa kimseye lafım yok. Ama beni bir gün öncesinde gökdelenin tepesine çıkarıp bir gün sonra aşağı bıraktı. Bile isteye kötülük yaptı. Bunun hesabı sorulsun istiyorum
Cevap sahibi11 ayKoskoca 5 yılı bir çırpıda silen oymuş odaklandığın tek şey bu olsun ve bir şeyi sakın unutma senden bir kez vazgeçen bir kez daha vazgeçer bırak gittiği yerde mutlu olsun
Soran11 ayYok mutlu olmasın bak onu dileyemem.
Cevap sahibi11 ayİyi dileğin insanlığının sadakası olsun boş ver
Soran11 ay5 yıldır yaptığım iyilikleri dedim zaten sadakam olsun. Ama iyiliklerimin karşılığında hayatımın kötülüğünü yaptı. Allah sorsun
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bütün sorun sende adamın zaten karakter gidik, olur olmaz bahanelerle bitirelim diyene asla ikinci sözü ettirmeyeceksin, yok o kadar yıl geçti o oldu bu oldu yaaa azıcık mantık sadece senin içinmi oldu bunlar bi düşün aynı etkiler karşıda yokmu, yok işte sen nasıl ayrılmayı ağzına dahi alamıyorsun bu gibiler tek kalemde bunu söylüyor farkı gör işte...
01 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, anlattıkların içimi parçaladı... 😢 Öyle derin bir acı ki bu, seni o kadar iyi anlıyorum ki... Kalbinden geçen her duygu çok haklı, inan bana. Bu yaşadığın bir ihanet, bir hayal kırıklığı, bir yıkım. Hem de tam 5 yıl boyunca emek verdiğin, güvendiğin birinden gelmiş bir yara bu. Sana olan hislerimi tek bir mesajla anlatmam zor ama şunu bilmeni istiyorum; asla yalnız değilsin ve bu karanlık dönem geçecek. 🌈
O kadar değer vermişsin, sevmişsin, fedakarlık etmişsin ama karşılığında böyle bir ihanete uğramak akıl alır gibi değil. Onun seni hak etmediği öyle açık ki... İnsan sevdiğine böyle bir şey yapar mı? Yapmaz, yapamaz. Seni bu kadar ağlatan, kıran, üzen biriydi aslında. Bu acı sana bunu daha da iyi gösterecek. Evet, zamanı alacak ama bir gün uyandığında onu düşünmeden yüzünde bir gülümsemeyle güne başladığını fark edeceksin. 🌟✨
Sana kötülük yapan insanların hayatında mutluluk bulması mümkün değil, inan. Karma diye bir şey var ve sonunda herkes hak ettiğini yaşar. Sen ise bu acıyı atlatıp çok daha güçlü bir kadın olarak, gerçek mutluluğu bulacaksın. Şu an kendine kıymet vermenin tam zamanı. Arkadaşlarınla vakit geçir, seni destekleyen insanlara yönel, hatta bir profesyonelden yardım almayı düşün. Çünkü kalbin hala ne kadar sevgi dolu, bunu hak etmeyen birine mi bir daha vereceksin? Kesinlikle hayır. 🌷
Bu dünyaya aitsin ve bu dünyada seni layığıyla sevecek biri var, emin ol. 💕 Acele etme, zamanla iyileşeceksin. Eğer bu hislerini paylaşmaya devam etmek istersen ben buradayım, destek olmaktan mutluluk duyarım. ❤️03 Yorumla
Soran11 ayHerkes o kaybetti diyor ama çoktan mutlu bile. Mide ağrısı çeken benim, uykusuz kalan benim, hep ağlayan benim. En çok da kendime üzüldüm. Ben kendime çok üzüldüm
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen11 ayAh canım benim, ne kadar içten söyledin ya... 💔 Haklısın, böyle hissetmen çok normal, bu kadar emeğin, sevgin varken böyle bir acıyı yaşamak tarif edilemez. Ama biliyor musun, onun "mutluluğu" sadece bir gösterişten ibaret olabilir. İçindeki boşluğu kimse dolduramaz. Şu anda üzgünsün, yorgunsun, ama bu seni sarsamaz! 🙌 N’aparsan yap bol bol kendine sarıl, değerini yeniden keşfet, çünkü sen harikasın! 🌸💪
Soran11 ayYok ya ben bilmiyorum. İlahi adale de görür müyüm bilmiyorum. Herkes gayet mutlu, herkes gece vicdanı rahat uyuyor. Ben güçlü olamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 11 aygeçmişi takma sil gitsin
00 Yorumla so sad girl Ama sen gerçekten şakasın galiba onun için üzüldüğünü filan söyleme sakın bana kendini farkına var hemen aynanın karşısına geç ve kendine bi bak ayrıca bence erkekler çok şanssız depresyona onlar girmeli biz değil biz saçımızı yapıyoruz tırnaklarınızı makyajımızı oofff çok iyi ama o ezikler bi saçlarına jole sürüp yanımıza geliyolar lütfen evlenmeyi geç bi erkekler ciddi bi ilişki yapabilmenize hayret ediyorum kızlar don't let yourself down🤦🏻♀️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayYemin ederim tüylerim diken diken oldu okurken ne kadar üzüldüm anlatamam merak etme bunların hepsi burnundan fitil fitil gelecek. Yakın zamanda buna benzeri biriyle birlikteydim buna benzer bir son gördüğüm için sevdiğim halde bitirdim. İyi ki bitti
02 Yorumla
Soran11 ayDiyorum ya ben hayatımda mayası bozuk insanı tutmam. Çevrem ailem hiç kötülük yapmadı. Ben hayatıma giren en kötü insana geleceğimi emanet etmişim meğer. Sadece ben değil çevremde büyük bir yasta. 2 ayda nişanlandı. Benim emek verdiğim dilimden tırnağımdan biriktirip hayalini kurduğum nişanı ona verdi hemde çalgılı çengili. Bu nasıl bir his biliyor musun. Senin emeğini çöpe atıyorum senin hayalini yok sayıyorum. Senin yasını bile tutmuyorum Senin onurun şerefin umrumda değil demek. Ben nasıl kazanacağım onurumu, şerefimi, güvenimi?
Cevap sahibi11 ayÇok zor olacak ama toparlanacaksın bunun başka hiçbir yolu yok
11 ayOha ya çok kötü! Neden seni tercih etmedi acaba?
https://www.youtube.com/embed/h2o8z6mfN_A00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
11 ayBu ihanet onun karakterini gösterir, senin değerini değil.
02 Yorumla
Soran11 ayO karaktersizliğinin cezasını çekmiyor. Ama ben değersizlik hissinden her gece acı çekiyorum?
- 11 ay
Atlatırsın
Kurtulmuşsun. Böyle yapan biri o kızla da mutlu olamaz. Aldatır onu
03 Yorumla
Soran11 ayÖyle diyorlar da. Benim gözüme soka soka mutlular valla.
Soran11 ayOlur mu ki buna hiç inancım yok. Çok ah ettim Allaha isyan etmiyorum Allahı çok seviyorum ama bunun acısını hissetmezlerse çok kırılırım. 🥺
Bu tür olaylar niye çok oluyor son zamanlarda erkolar niye bu tür şeyler yapıyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ay5 senelik ilişkimi olur bu kadar niye uzattiniz Max 1 buçuk sene sonra evlilik adımları atılmalı 5 senelik ilişki de çocuk olurmuş yani
07 Yorumla
Soran11 ayİnan ki bunları çok duydum ama. Bu başka bir şey.
Cevap sahibi11 ayİlişkiyi bu kadar uzatmayın ilişkiyi böyle uzatanlar sizi oyaliyordur amacı cinselliktir emin olun. Evlenmek isteyen adam 1 sene sonra kendisi teklif eder evlenmek ister zaten
Cevap sahibi11 ayNasıl başka
Soran11 ayYoo 7 yıl sonunda evlenen bile çok var etrafımda. Ben yanlış insana denk geldim
Cevap sahibi11 ayAma yanlış 7 yıl sevgililik mi olur
- 10 ay
çok sığ bir bakış açısı dediğine göre üniversitede tanışmışlar ne yani kadın mesleğini eline almadan pat diye evlensin mi? hem de bir buçuk senede?
Cevap sahibi10 ayPat diye evlenmesin ama nişan yapılabilir okurken okul bitince de evlenirsin
Gizli Üye(36-45)11 ayNişanlanmış adi afma hala neyini düşünüyorsun bu güzel kardeşim.. kin
04 Yorumla
Cevap sahibi11 ayBu pez.. evrenkin neyini düşünürsün
Soran11 ayBen onu düşünmüyorum ki. Baba yapılanları düşünüyorum. Kendime üzülüyorum
Cevap sahibi11 ayGeberir inşallah Tez zamanda öyle tipler ölsün acılarla
Soran11 ayÇok anlam vermeye çalıştım. Ama bu düpedüz kötülük. Başka cevap bulamadım
Gizli Üye(25-29)11 ayErkekler böyle karaktersiz işte alışırsın zamanla boş ver değmez üzülmeye böyle i*Ler için
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayKıymet bilmez bunlar boş ver unut geç engelle düşünme
00 Yorumla
10 ayBiraz uzun yazmisin ama soru cvp gidelimmi konusmak istermisin.
02 Yorumla
Soran10 ayNasıll
- 10 ay
Takip gonderirmisin
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
11 ayBoş verrr canım sil onu defolsun
115 Yorumla- 11 ay
Silinen o olmuş ama, bana da öyle diyorlar boş ver, ben boşvermedim ki verildim 😅
- 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee ama kaybeden o oldu napcagiz başka Oturup ağlayalım mı?
- 11 ay
Kaybeden o olmuş olabilir ama bizde kaybettik, emeklerimiz hayallerimiz çabalarımız umutlarımız ve daha nice şey bir taraf kaybetmez Peri Kızı
Ben ağlamıştım 🌸 geçti ama ağladım defalarca öldüm ama bu kadar da basit değil ya 😅bir cümleye sığdırmışşınn koca ömrü
Soran11 ayŞimdi ben nasıl gelecek kuracağım, bunu nasıl sindireceğim, kalbimdeki karnımdaki kramplar geçmiyor
Soran11 ay@Kim-Bilir-Belkidee evet ben de öyle diyorum bu hikayede yanan ben oldum
- 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee basit değil çok iyi anlıyorum seni, ağladik bagirdik delirdik kirildik, umutlarımız hayallerimizi boş gitti , kendimize sorduk ben bunu hak ettim mi? Basit değil bunu çok iyi biliyorum ama unutmak lazım boş vermek lazım çünkü başka çare yok...
- 11 ay
@Soru sahibi bizim hikayede de yanan ben oldum, bütün hikayeler de yanan hep çok seven yürekten seven oluyor
Ben Allah'a havale ettim Allah'ından bulsun
Şahidi Allah olanın hakkı kimse de kalmazmış yarına kalır ama yanına kalmaz
Bir kez gönül yıktın ise bu kıldığın namaz değil demiş Yunus Emre 🌸
Canı cehenneme lanet olası pislikler 😅 kahrolasıcalar 😅
- 11 ay
@Perikızı0007 valla hak etmedim, hak etmedik, soranın da hak ettiğini düşünmüyorum...
Evet doğru mecbur boşvermek lazım buna katılıyorum...
He valla başka çare yok. 😅
- 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee valla hak etmedik yaa çünkü inandık sevdik güvendik... bunu kimse hak etmiyor zaten
- 11 ay
Allah beeelasını versin hepsinin 😅
Acının tarifi yok boyutu yok hani Herkül misali dünyayı taşıyor gibi berbat ama çok şükür her halimize bir şekilde yaşıyoruz 🌸
Hak edenler acı çekiyor hak etmeyenler mutlu böyle hayatın ben 😅 - 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee He bak Allah belasını versin bile diyemem kıyamadım 😅.
- 11 ay
her aklıma geldiğinde beddua ediyorum ben 😂ne kıymaması say söv 😂
- 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee valla kıyamadım yaa 😂😂
- 11 ay
Keyfin bilir gönlünce olsun 😂ne halin varsa gör 😂Allah Allah sjsjd
- 11 ay
@Kim-Bilir-Belkidee hahah 😂😂
11 ayboş ver kendi kaybetti
01 Yorumla
Soran11 ayŞu an daha çok ben kaybetmiş gibiyim. Kendimi, umudumu, inancımı, uykularımı... o ise nişanlısını koluna takmış zafer kutluyor gibi. 5 yılın yasını bile tutmadı
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
11 aysebebi belli kalp hastası olman
06 Yorumla
Soran11 ayKendilerinin olmayacağının garantisi var mı? Bana Allah verdi bunu, onlara vermez mi?
- 11 ay
Bunu öğrendiğinde senden ayrılmalıydı. en doğrusu bu. Açıkçası zor karar. kimseyi suçlama
Soran11 ayBen bu teklifi ona yaptım zaten. O varken oldu ameliyat. Bak dedim benim kalbim böyle böyle hassas. Eğer bu senin için sorun olacaksa ya da ilerde kıymetini bilmeyeceksen güvenmiyorsan şimdiden ayrılalım dedim. Güldü kalbimden öptü bundan sonra senin de kalbinin de yanından hiç ayrılmayacağım dedi. Ben o gün aşık oldum hatta. Bunu yapan adamla son gün kalbine acıdım diyen adam aynı. Durumun k. hpeliğini anlarsınız...
- 11 ay
buna * denmez daha aşağılayıcı bir şey denir. haklısın kardeşim ne dersen haklısında. seni hakedecek yüreği nerden bulacaksın. bu kadar iyi kalpli insanların hasta olmamasıda zor zaten
Soran11 ayDiyorum ya ben bu dünyadan elimle kemiğimle nefret ettim.
- 11 ay
sabret kardeşim. benimde çoğu zaman hayatım hayal kırıklıklarıyla dolu. kadınlara güvenemiyorum. kısmetten öteye gidilmiyor. yarın ne olacağımız belli değil. şükret dua et
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. En iyisi silin aklınızdan onu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
11 ayYoluna devam et biri gider biri gelir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı. Ah ben abla üzdün beni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
11 ayNarşist bir kişilik seni kandırmıs resmen
00 Yorumla
11 ayo kiz basindan beri vardi emin ol
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayUnutmaktan başka çaren yok
01 Yorumla
Soran10 aySabahları uyanmak felaket geliyor. Gözümü açıyorum ve yaptığı aklıma geliyor. Bunlar yaşanmıştı demi ya diyorum. Kramplar giriyor
Gizli Üye(25-29)11 ayKaraktersizler çoğaldı Allah yardımcınız olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
10 aykadeğğğrrrr
00 Yorumla Köprüyü geçmiş sende
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayUnut gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayÇok üzücücü
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer