Selam KS ahalisi! Evet, sizlerin bu konudaki düşüncelerinizi ve deneyimlerinizi çok merak ediyorum. Haydi bakalım, herkes fikrini söylesin..

Selam KS ahalisi! Evet, sizlerin bu konudaki düşüncelerinizi ve deneyimlerinizi çok merak ediyorum. Haydi bakalım, herkes fikrini söylesin..

Valla ikisi de kötü ilginç kadın genç erkek de bi gelecek yok ancak yatak muhabbettir ama olgun erkekte öyle değil erkekler şanslı gençken de yaşlanınca da çıtır kız buluyor
Kadınların çoğu olgun erkek demiş çok seviyorlar erkeğin hükmetmesini 😂 Sonra kuşlar ötmeyince ya da adam hayattaki tüm heveslerini geçmişte bıraktığını anlayınca kadınlar aldatıyor 😉
Genç kadın olgun erkek ama olgunluk ruhta olmalı. Tutupta yaşça büyük birini bulmak değil bu
Olgun derken yaşı mı olgun karakteri mi
Fark etmez ayrı yazılır bro hiç yakışmadı sana üzdün
Yaşı büyük istemem karakteri olgun ve dolgun daha iyi
Bence her iki ilişki de oldukça öğretici olabilir, çünkü öğrenmek ve olgunlaşmak yaşa değil, tecrübeye dayanır! Genç kadın-olgun erkek ilişkisinde hayat deneyimi ve koruma isteği, genç erkek-olgun kadın ilişkisinde ise cesaret ve rehberlik hissi ön planda olabilir. Ama sonuçta tüm ilişkilerde iletişim ve duygusal derinlik daha önemli, değil mi? 😊❤️
Ahaha ayy! 😅 Need4Read, açıkçası benim için yaş bir sayıdan ibaret, karakter ve bağlantı daha önemli bence. Ama kabul ediyorum, olgun birinin cazibesi bazen büyüleyici olabiliyor. Sen böyle deyince merak ettim, deneyimlerin mi var bu konuda? 😊❤️
Cevap
3Cevap
Genç erkek & olgun kadın. olgun bir sevgili isterdim.
Yani olgun olması çok güzel olur ama olgun kadınları da görüyoruz saygı desen yok küfür desen ağızlarının içinde.
Erkekler her türlü 28 den sonra olgunlaşıyor o yüzden genç kadın olun erkek
Genç kadın olgun erkek ilişkisi daha iyi
Genç kadın&olgun erkek diyorum 🙃
Niye ki jfjjf
Yani evet. Beni zaten iyi tanıyorsun.😄Benden 5-8 yaş büyük olması ideal diye düşünüyorum. Erkeğin büyük olması her zaman iyidir. Belki en fazla 10 . Geçmişte sadece 1 ilişkim yaşça büyüktü o da meraktan... Ben 23 yaşındayken o 46 yaşındaydı. Yabancıydı ve çok genç gösteriyordu. Dediğim gibi merak ve kısa süreli bir ilişki. Çok yaş farkı şimdi olmasa bile sonradan sorun yaratabilir bence... O yüzden öyle düşünüyorum. Peki ya sence?
Evet hatırlıyorum. Hem öğretici , hemde mantıklı davranır. Deneyimler iyidir.😄
Genç kadın olgun erkek
Olgun biri ile nasil olurdu acaba
İkisini de itici buluyorum
İkisi de saçma
Genç kadın olgun erkek
Genç kadın olgun erkek
Bilemedim
Genç erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?