Platonik olduğum ve yaklaşık 6-7 ay önce konuşmayı kesen çocuk özür dilemiş, konu kapatacak bir mesaj mıdır özür?

20 yaşındayım. O da 22. Ben ondan hoşlanıyordum, o benden asla hoşlanmadı. Ve benim birkaç kendime has (ayıp yok, fazla duygusaldım) özelliğim vardı. Bir gün geldi senden haz etmiyorum, s*ktir git gibisinden küfürler hakaretler yağdırdı. Ve bu süreçte de konuşmasa da benle her gördüğümde diken üstünde bıraktı. Geçenlerde özür mesajı atmış. Gerçekten hatasını anlamış mıdır, neden özür dilenir, sohbete tekrar başlamak gibi niyet de var mıdır?

Platonik olduğum ve yaklaşık 6-7 ay önce konuşmayı kesen çocuk özür dilemiş, konu kapatacak bir mesaj mıdır özür?
Cevapla