Hoşlandığım kadına açılsam mı? Duygularından emin değilim napmalıyım?

Evimin karşısında , üç harfli market açıldı. Reklam vermek istemiyorum. 😅 neyse abi kız çok güzel lan. Tam benim istediğim tipde biri. Sadece tip değil, konuşma tarzi, naifliği, falan. Hayallerimin kadını. Onu görünce bir kadin böyle olmalı diyorum. İşte hayalimdeki kadın diyorum. Olurda birgün evlenirsem ya onunla ya da onun gibi biriyle isterim çünkü davranış olarak da çok naif birisi. Konuşması, sesi, kibarlığı, mutluluğu, enerjisi, beni büyüledi resmen. Tam aradığım kadın. Neyse bu 5 aydır burada çalışıyor. Ilk günden beri ilgim var ve belli de ediyorum. Kibar birisi olduğu için ve benim gibi kalp kırmayı sevmediği için hiç olumsuz birşeye rastlamadim. Neyse bugün yüzyüze konuştuk. Aslında hep yüzyüzeyiz. Şöyle söyliyim her gün göremiyorum. Çalışıyorum. Haftada 2 kere bazen o hafta hiç görmediğim de oluyor. Neyse ismimi ezberlemiş. Bende ezberledim. Arkadaşca mi niyeti yoksa ilişkiye açık birimi bilmiyorum. Bugün sordum elinde telefonu vardi. Erkek arkadaşın mı mesaj atıyor dedim. Hayır dedi. Erkek arkadaşın var mi dedim. Yok ben saldım o işleri dedi. Neyse sohbeti güzeldi. Arada saçını da elledi. Elimi uzattım giderken tuttu. Öpecek gibi yaptım yanakdan oda aslında yanağını uzatti ama ben canım gibi öpmedim. Neyse bugün konuşurken. En sevdiğim tatlı olan ve hep ordan aldığım kazandibiyi heyecandan unuttum. Dilim tutuldu kizla konusunca hastayim kiza. Sonra bidaha gittim. Birkaç saat sonra orada çalışanlardan biri erkek ve eskiden spor salonundan tanıştığım birisi. Onunla sohbet ederken kizida dahil ettim sohbete. Adam bana bu kızla aran nasıl diye sordu bende onu seviyorum dedim. Güldü. Sonra adam bana abi diyor. Kizda benle sohbet ederken bir ara abi dedi. Ama bu kafamı karıştırdı. Yaşımi bilmiyor ama olgunum yani en az 27 gösteriyorum. Gerçek yaşım 33 hiç evlenmedim. Oda 23 falan gösteriyor yaşını sormadim. Yaş konusu genelde kızların soğuduğu bir konu ve sorulmaz yani kızlar sevmez bu soruyu. Off yaa. Napcam. Bizden olur mu. Yarin tel no istiyim diyorum. Bugün Isteyecektim, reddeder diye istemedim çünkü kiz zor bir kiz. Genel. Olarak öyle ilgisi olsa bile zor. ya da ilgisi yok mu? Bence var yaa. Of yardım edin. Olursa bu iş Evlencem

Söyleyenin bir yüzü kara, söylemeyenin iki yüzü açıl gitsin. Sonra acılmadım diye pişman olursun
Yarin da ilgi göster, iltifat et, sonra tepkisine bak
Sakayla karışık erkek arkadaşın olsam mi de. Redderse şaka yaptım dersin 😅
Burada bir anda işten ayrilanlar oluyor seninle irtibatı kesmek istemiyorum numarani verir misin de
Başka bişey yorumda yazarim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hoşlandığım kadına açılsam mı? Duygularından emin değilim napmalıyım?
Cevapla