Sonrada kuzeninin bana yaptıkları anlatsam nasıl olur o şahıs beni her yerden engelledi umursamıyor
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(36-45)11 aySence böyle bir şey Seni üzmekten başka ne işe yarayacak
0226 Yorumla
Soran11 ayYaptıklarını anlatıcam ve sonra o da sinirlenip arıcak ama açmıcam
Soran11 ayBana umut verip bıraktı
Cevap sahibi11 ayŞöyle düşün sence Umut verip seni yarı yolda bırakan kişiliksiz karaktersiz bir insan bu şeylerden sonra arar mı seni umrunda olmaz ki zaten o kişilik o karakter yok
Soran11 ayUmursamasın ben içimi dokücem
Cevap sahibi11 aySen bilirsin ama bu tekrar acılarını yaşamana sebep olacaktır diye düşünüyorum
Soran11 ayKonuşma bitince bir daha görmem o hemen onu arar sinirlenir bende umursamam intikam:)
Soran11 ayBeni çok üzdü o dua etsin de hepsini toplamayım
Cevap sahibi11 ay😂😂 delisin
Soran11 ayHer yerden engelledi yazdım cevap bile vermedi mutlu niye ben mutsuz olucam birazda onun canı sıkılsın
Soran11 ayBir daha kuzenini görmem hem onu da zaten görmedim
Cevap sahibi11 ayBüyük ihtimal hiçbir şey senin bu kararından döndürmeyecek yap o zaman intikamını al:)
Soran11 ayYanlış anlaşılır mı
Cevap sahibi11 ayYok yanlış anlaşılacak bir durum yok git konuş yaptıklarını anlat Sana boşu boşuna neler vadettin Umut verdiğini anlat sonra Teşekkür et kalkmasa da
Soran11 ayİster onu tutsun beni ilgilendirmez ama ona yazarken benim olduğumu söylememem gerek yoksa gelmez
Soran11 ayBiraz yardımcı olur musun
Cevap sahibi11 ayŞimdi sen o kişinin kuzenini çağıracaksın Ama sen olduğunu söylemeyecek misin
Soran11 ayEvet çünkü başında söylersem geleceğini sanmıyorum
Cevap sahibi11 ayAma bu çok riskli bir durum hani senin olduğunu bilmez sonra gelir seni görünce belki de suratına bile bakmadan masadan kalkar belki de tepki verir bağırır çağırır o onu Peki göze alabilecek misin
Soran11 ayAlırım umrumda değil o kadar tepki göstereceğini sanmam ama nasıl yazacağımı bilmiyorum
Cevap sahibi11 ayİşte yani nasıl konuyu bağlayacaksın yazacaksın ne diye yazacaksın ben kimim diye yazacaksın seninle buluşmak istiyorum seni gördüm beğendim mi yani ne yazacağını da belli değil
Soran11 ayİşte yanlış anlaşılsın istemiyorum eski bir tanıdığım derim
Cevap sahibi11 ayYa yine kim olduğunu bilmeden bence gelmez o kişi başka bir şeyler bulman lazım ama işte onu da nasıl bulacaksın bence çok karışık ve zor bir durum
Soran11 aySence doğru mu ne diyorsun yani eski manita her yerden engelledi yazdım smsten cevap dahi vermiyor umursamıyor hak mıydı bana kaç defa ağlattı o buna haktır kuzeni mutlaka ona söyler sinirlense bile mutlu olurum.
Cevap sahibi11 ayYa senin düşüncen bu belki de kuzeni seni gördüğü zaman oturmayacak bile belki de oradan direkt cekete gidecek bu daha fazla Senin moralini bozacak belki de kuzeni ona hiçbir şey söylemeyecek senden haberi bile olmayacak tamam seni çok iyi anlıyorum canın yanmış bak benim de 7 yıllık ilişkim oldu benim de canım yandı önüme bakıyorum lanet olsun defolsun gitsin ya
Soran11 ayO kadar çok üzdü ki manipüle edip kandırdı ki yalancı pislik insanda az vicdan duygusu olur ama yok ama insanların onu iyi hatırlamasını istermiş gidip kuzeniyle buluşsam delirir o veya yine umursamaz o yüzden o sinirlense bile yeter...
Soran11 aySende gittinnn
Cevap sahibi11 ayAh ah hayat işte böyle bir şey. 7 yıl boyunca ne zaman çağrısı yanına gittim ona destek oldum her özlediğim dediğimde 1600 kilometre gittim yarım saatliğine yine o yolu çektim hastayım dedi yanına gittim sana ihtiyacım vardı yanına gittim akşam canım bir şey istiyor dedi gittim bulunduğu yerde bir taksici buldum ne isterse evine yolladım onu hep düşündüm ama olmadı. Artık insanlar da gerçekten şunu anlamaya başladım değer verdiğin zaman sen de değer göreceğine başka şeyler oluyor inan artık ben yoruldum sevmekten de yoruldum artık sevgiye inanmaktan da yoruldum
Soran11 ayBende bu problemler olurken çağırdım ama gelicem senin için değil dedi sonra gelme ihtimalim yok dedi çabalarımı umursamadı saatlerce bakmadı seviyormuş ya yalancı sevgi değil bu seviyordum çok senelerimi verdim o naptı gitti hayatı sanal oyuna devam ediyor hiçbir şey katamamışım ona o yüzden onun kuzeniyle konuşup ona aktarması gerekir o sinir bile o yeterli
Soran11 aySorun şu nasıl yapacağım bilmiyorum
Cevap sahibi11 ayİşte diyorum ya çok karmakarışık bir durum şimdi ben düşünüyorum senin için nasıl bir çözüm yolu önereyim de bir çözüm yolu yok Gerçekten yok
Soran11 ayKararsızım ve yardım istiyorum...
Cevap sahibi11 ayİşte ben de düşünüyorum nasıl çağıracaksın kuzenini şimdi sen olduğunu bilirse gelmez eski dost desen numaramı nereden buldun diyecek ben geleceğini düşünmüyorum ya maalesef hani bu seni üzecek ama
Soran11 ayOnun yaptıkları aklımdan çıkmıyor bu yüzden böyle bir şey düşündüm o delirir böyle şeyleri sevmez
Soran11 ayİnstgramdan ulaşıcam ona numarası yok aktif kullanıyor
Soran11 ay😌😌😌
Cevap sahibi11 ayTamam bak O daha mantıklı oradan yaz bakalım ne diyecek
Soran11 ayAllah onu bildiği gibi yapsın senelerimi verdim umursamadı bile bir kere olsun aramadı bir yalana inanmışım...
Soran11 ayÇok soru sordum kusura bakmayın sağ olun.
Cevap sahibi11 ayYok ya olur mu öyle şey lafı bile olmaz dediğim gibi değmez bir insanmış böyle düşün.. İnan bu senin için çok zor biliyorum benim için de zordu ama alışıyor insan bir şekilde çünkü karşıda duygusuz bir insan var
Soran11 ayHaklısınız teşekkür ederim canım çok yandı ilkimdi onunda ilki bende sonradan çok değişti
Cevap sahibi11 ayİnsanoğlu çiğ süt emmiş eldekinin değerini bilmiyor Emin ol bundan sonra hayatına birini alırsa var ya o ona neler neler yapacak mutluluk görmeyecek seni derine anlayacak ama tabii sen iş işten geçmiş olacak hayatına bakmış olacaksın ayrılalı kaç ay oldu ya da ne kadar oldu
Soran11 ayBiz uzak mesafeydik yüz yüze hiç görüşmedik bu yaz gelecekti ama yalandı ordan birini bulursa onun ilki olur... beni unutmuş bitirmiş canım çok yanıyor
Cevap sahibi11 aySenin için çok üzgünüm gerçekten belli ki çok sevmişsin çok duygusal bir insansin🙏
Soran11 ayÇok sevdim ama o bir odun duygusuz robot ama ben bu işi halledicem kimsenin hakkı kimsede kalmaz
Cevap sahibi11 ayMerak etme zaten Rabbim bir şekilde gösteriyor
Soran11 ayOnu sorsalar çok seviyorum ama istemiyorum bana yaşattıkları için Allah cezasını versin benim canımı yaktı ya.
Soran11 ayO kadar çabama rağmen beni umursamadı bir cevap dahi vermedi engellemiş bir kez olsun aramadı vicdansız şimdi o çok sevdiği oyununu oynuyor ben ise acı çekiyorum
Cevap sahibi11 ayKarakter önemli bir şey gerçekten
Soran11 ayKarakteri yokmuş yalancının tekiymiş nasıl sevmişim anlamıyorum tiksiniyorum boşunaymış her şey.
Soran11 aySürekli bunlar her gün aklımda yorgunum düşünmekten aklımdan çıksın istiyorum.
Cevap sahibi11 ay😔 İnan ben de yaşadım seni çok iyi anlıyorum keşke elimden bir şey gelse
Soran11 ayYa da böyle bir şeye gerek yok giden gitmiş...
Soran11 ayTeşekkür ederim
Cevap sahibi11 ayŞu anda gerçekten çok üzgünsün sinirlisin gerçekten karşıdaki insana çok fazla kırılmasın bu gibi Duygu yoğun patlaman normal ama dediğim gibi naçizane fikrimi bırak uğraşma ne hali varsa görsün Rabbime havale et
Soran11 ayÇok kırıldım ve zoruma gidiyor şaka gibi mutlu mutlu takılıyor oyun oynuyor boşunaymış😌
Cevap sahibi11 ayİşte o yüzden sen de böyle bir insan için üzülmeye değmez senin zerre üzülmene değmez zerre gözyaşına değmeyen bir insan bir asalak boş ver defolsun gitsin
Soran11 ayÇok ağladım psikolojimi mahvetti Allah cezasını versin onun yalancı beni kandırdı bahane edip manipüle etti beni suçladı karakter yoksunu.
Cevap sahibi11 ayİşte böyle insanlar da var kendi yaptığı karaktersizliği kendi yaptığı hataları karşı tarafa bir şekilde bağlıyorlar işte bunun gibilerin narsist denir
Soran11 ayBende ona narsist dedim engelledim o da beni engelledi ondan sonra kaldırmadı engeli yazmadı da nasıl unutacağım hiç iyi hissetmiyorum o da mutlu.
Soran11 ayBen takıntılı gibi içimdekileri hâlâ yazıyorum yanlış olduğunu biliyorum ama tutamıyorum yardıma ihtiyacım var...
Cevap sahibi11 ayBak zaman zaman hepimizin yardıma ihtiyacı oluyor Gerçekten öyle ama burada en önemlisi önce senin o kişiyi unutmayı istemen lazım önce Sen isteyeceksin Emin ol ben de bak bunlar da yaşadım hala zaman zaman yaşıyorum özlüyorum aklıma geliyor ama bazı şeyleri önce Sen isteyeceksin Sen iste
Soran11 ayTeşekkür ederim.
Cevap sahibi11 ayİnan aynı şeyleri yaşadım gerçekten geçecek bana inan istediğin zaman bağır çağır ağla Ama artık hayatında o yok bunu da unutma istediğin zaman yazabilirsin bana ne zaman istersen
Soran11 ayDesteğin için çok teşekkür ederim konuşmak iyi geliyor😌
Cevap sahibi11 ayNe demek rica ederim istediğin zaman yazabilirsin konuşabiliriz ama lütfen canını sıkma çünkü değmez 🙂
Soran11 ayBiliyor musun bende değmediğini biliyorum ama onun etkisinde kalmışım kuzeniyle buluşmayacam teşekkür ederim tekrardan doğru kişi değilmiş zaten bir gün o engeli kaldırır kaldırırsa o zaman yüzüne vurarım
Cevap sahibi11 ayİşte bu kadar çünkü oraya gitmen ne kadar konuşursan konuş karşında zaten karakter sahibi olmayan bir insan var karaktersiz insanı yani ne dersen de anlamayacak seni ben senin için gerçekten senin için yani biraz da kendini düşün sonra da yazık Çok güzel sevmişsin çok saf sevmişsin ama karşında bunu anlayacak kapasitede bir insan yok
Soran11 ayBu hikayede yazık olan ben oldum...
Cevap sahibi11 ayAma bu hikayenin sonunda en mutlu olan da sen olacaksın daha hikaye bitmedi öyle düşün yalnızca hikayede gerçek kadın şu anda üzgün ve değeri bilinmedi ama hikayenin sonu mutlu bitecek buna inan
Soran11 ayCok teşekkürler🥹
Cevap sahibi11 ayRica ederim lütfen üzülme bak bana güven geçecek ben de aynı şeyleri yaşadım gerçekten geçecek bir gün başını kaldıracaksın sabah yastıksan bakacaksın ki artık daha az acıyor sonra günaha geçtikçe artık hiç acımayacak
Soran11 ayNe kadar sürede geçti
Cevap sahibi11 ayBak şöyle düşün önceleri takip ettim sürekli sosyal medyada ne yapıyor ne ediyor beni engelledi takipçisine bakıyorum artıyor mu neler yapıyor canım bayağı bir sıkıldı sürekli öyle en sonunda şunu yaptım bak son bir buçuk aydır 2 aydır Instagram hesabımı dondurdum numaramı değiştirdim İnan takip etmediğin zaman o kadar çabuk geçiyor ki yani bu biraz da senin elinde takip etme ne yaptığına bakma Gerçekten geçiyor bırak o acını yaşa zaten özür üzüleceksen Ama artık o kişi ne yapıyor kiminle ne ediyor diye düşünme artık senin için o bir yabancı
Soran11 ayOnların hepsini bıraktım ne yapıyorsa yapsın umrumda değil numaramı bende değiştireceğim bana bunları yaşattıktan sonra hiç gelmesin zaten onun yüzünden yemek dahi yiyemiyorum iştahım yok hiçbir şeyi hak etmeyen bir insan...
Soran11 ayBazı insanlar gerçekten sevilmeyi hak etmiyor hatta bunun gibi odunlar narsistler sizde çok iyi toplamışsınız
Cevap sahibi11 ayYa ben zaten diyorum ya daha sonra şunu düşünmeye başladım aslında o kişiden daha çok ben kendimi haksızlık ediyorum. Üzülüyorum gezmiyorum yemek yiyemiyorum değmez bir insan için bu. Hani düşün gerçekten severek ayrılmak zorunda kalsan tamam bir nebze diye ama karşıda gerçekten Seni düşünmeyen bir insan var. O yüzden Gerçekten hayatında Keskin karanlığa İnan ınstagram'ı benim kadar aktif kullanan birisi yoktur. Gözümü kırpmadan dondurdum gözümü kırpmadı numaramı değiştirdim. Çünkü artık bir beklenti içerisinde olmak da istemiyorum gerçekten sen de bu şekilde yap göreceksin bak her şey senin için daha kolay olacak
Soran11 ayÇok teşekkür ederim bende hesabımı sildim bir tek numara kaldı onu da yakın bir zamanda değiştireceğim konuşmak ciddi anlamda iyi geldi.
Cevap sahibi11 ayİnan bana beklenti içinde olmamak hayatına yeni bir yön vermek adına atılmış en güzel kararlardan biri. Şu anda belki canın acıyacak ama ileride ne kadar mantıklı olduğunu daha iyi anlayacaksın. Senin için umarım en hayırlısı olur dediğim gibi sana ben hep buradayım unutma
Soran11 ayÇok teşekkür ediyorum sağ olun
Cevap sahibi11 aySende sağol
Soran11 aySiz ne zaman ayrılmıştınız
Cevap sahibi11 ayNeredeyse bir sene oldu ama şöyle söyleyeyim 4-5 aydan beri tamamen kestik Ne o benden haber alıyor Ne ben ondan
Soran11 ayUzak mesafe mi
Cevap sahibi11 ayŞöyle söyleyeyim sana ikimiz de öğretmendik o doğuda görev yapıyor ben batıda kışın okula gidiyordu ben de kendi okulundaydım uzak mesafeyi yazın birlikteydik Ama ben her zaman yanına gidiyordum yani hiçbir zaman onu yalnız bırakmadım
Soran11 ayHayırlısı olsun inşallah üzüldüm... neden bitti
Cevap sahibi11 ayYa şöyle söyleyeyim sana ben ona zirveyi yaşatırken onun bana hiçbir şekilde saygısı yoktu e saygı olmayan bir ilişki sence yürür mü evlenirse bile sence bu evlilik devam eder miydi
Soran11 ayAsla etmez
Cevap sahibi11 ayİşte o yüzden düşündüm üzülsem bile sonu olmayan bir şeydi hiç de değişmedi değişti diye çok bekledim ama yani yok hiçbir şekilde değişmedi
Soran11 aySağlık olsun her şey nasip kısmet fazla zorlayınca sonu kötü bitiyor...
Cevap sahibi11 ayÖyle öyle ben de fazla zorlamadım gerek yok dedim sosyal medyaya dondurdum numaramı değiştirdim her şeyin hayırlısı olsun artık
Soran11 ayEn iyisini yapmışsınız
Cevap sahibi11 ayTeşekkür ederim 🙏 Peki bugün nasılsınız
Soran11 ayBugün daha iyiyim çok şükür onu stolklamadım merak etmedim ağlamadım
Cevap sahibi11 ayİşte bu kadar süper bir başlangıç bu şekilde devam ede ede günler arka arkaya geldikçe bazı şeylerin anıya dönüştüğünü hissedeceksin O kadar basit işte
Soran11 ayKendisi çünkü mutlu ilerleyen zamanda da çünkü tamamen kendisi bitirdi kabullendim sevseydi böyle olmazdı ama o engeli hak etmişti çaba bile sarf etmedi pişmanda olmaz.
Cevap sahibi11 ayArtık pişman olup olmaması senin umurunda değil artık senin bir hayatın var sen kendi hayatına bakacaksın bundan sonra ne yaşarsa onun sorunu senin sorunun değil
Soran11 ayEvet😪yinede pişman olsun isterdim
Cevap sahibi11 ayUn herkes ister inan ben de zaman zaman hayatında pişman olmasını istiyorum daha sonra dedim ki ya pişman olması bana ne kazandıracak ya da birisini takip etmiş ne kazandıracak WhatsApp'tan bazen ona bakıyordum paylaşıyor bana bu ne kazandıracak o kişi benim artık bir yabancı
Soran11 ayEvet haklısınız bu kadar zaman geçmiş beni o kadar üzdü ki pişman olmasını dilerdim sonuç ne engelledi 1 hafta oldu mesajlarıma dahi cevap vermemişti ve dönüşü yok...
Cevap sahibi11 ayİşte şunu diyorum Bir gün pişman olacak ama sen bunu görmeyeceksin çünkü sana bunu göstermeyecek çaresiz olduğunu ama pişman olacak mı olacak ben sana bunun garantisini veriyorum bak
Soran11 ayDilerim ki olsun çünkü o istedi ben onu sevdim çabaladım ama o bana sırt döndü yalan söyledi bu kadar...
Cevap sahibi11 ayEmin ol olacak ama ne zaman olacak ben sana söyleyeyim sen enerjini ondan kestikten sonra hayatına baktıktan sonra olacak
Soran11 ayUzaktaki bir insan hisseder mi ya yüz yüze bile görüşmediğim.
Soran11 aySenelerim geçen
Cevap sahibi11 ayHisseder tabii ki bunun uzakla alakası yok gönülden gönüle bir şey varsa bu enerjini hisseder Sen enerjini ona dönüştürdüğü sürece o seni hatırlamaz Burak enerjini sen geri çek artık kendine odaklan
Soran11 ayÖyle yapıyım aramaz sormaz engeller geçer şaşırdım acımazsız ben ağladım gitti oyun oynadı böyle biri.
Cevap sahibi11 ayDediğim gibi sana artık hayatına bak bak şunu düşünme bana şunu yaptı bunu yaptın nankörlük yaptı bırak artık kendini odaklan ben nasıl mutlu olabilirim mutlu olmak için ne yapmam lazım bu şekilde düşüneceksin artık
Soran11 ayEvet haklısınız tekrardan teşekkürler
Cevap sahibi11 ayRica ederim dediğim gibi Ne zaman istersen yazabilirsin ama lütfen artık kendi hayatına odaklan
Soran11 ayÇok teşekkür ederim sizde yazabilirsiniz
Cevap sahibi11 ayBen de çok çok teşekkür ederim dediğim gibi bundan sonra ne yapıyoruz kendimizi odaklanıyoruz
Soran11 ayEvet kendimize odaklanıyoruz
Cevap sahibi11 ayİşte bu kadar yarın haftanın başı artık bambaşka bir kişi olarak haftaya başlıyoruz 🙂🙏
Soran11 ayOrası öyle ama benim annem çok üstüme geliyor bu olayı anlattım benle dalga geçiyor sen enayisin böylesin sürekli beni aşağılıyor şimdi de bulaşıklardan bahane buldu bana beddualar ediyor aşağılıyor vurmaya çalışıyor yoruldum...
Cevap sahibi11 aySenin üzerine gelmesi çok ilginç destek olması gerekirken lütfen canını sıkma lütfen biliyorum her şeyi üst üste geliyor biliyorum senin için çok zor ama lütfen güçlü ol
Soran11 ayBundan önce çalışıyordum 1 senedir çalışmıyorum okula izin vermediler iyi bir puanda alamadım çalışmıyorum diye laf yapıyor ayrıldığım için psikolojikmen iyi hissetmiyorum kafam dağılsın diye dizi izliyorum ama annem rahatsız sürekli işe gir senden bir şey olmaz beddualar hakaretler 21 yaşındaki kızına vurmaya çalışıyor iyi hissetmiyorum...
Soran11 ayNe yapacağımı bilmiyorum gelecekten kaygılıyım aynısını yaşa Allah başına versin iki yakan bir araya gelsin... laflar
Cevap sahibi11 ayYa işte Bir anne nasıl bunu kızın eder yani gerçekten ben anlamıyorum özür dilerim Ama annen de çok anlayışsız ya sonuç yok sen genç bir kızsın bunlar yaşamanın normal Doğal Ne istiyor senden sen istemez misin iyi bir işin olsun İyi bir yuvan olsun İyi bir geleceğin olsun
Soran11 ayBenim annemde narsist ve saatlerce konuşur bu evden çoktan giderdim ama babam kalp hastası bir şey olması için dayanıyorum evlilik hiçbir zaman çözüm olarak görmedim 21 yaşındayım hâlâ kısıtlanıyorum aşağılanıyorum artık dayanamıyorum yoruldum güvenim yok intihar etmeyi bile düşündüm sonra kızım sen ne düşünüyorsun dedim aklımdan sildim
Soran11 ayBabam için kalıyorum benim yüzümden bir şey olmasın...
Cevap sahibi11 ayGerçekten hepimiz bir şekilde sınanıyoruz zaman zaman senin de sınavın bu şekilde lütfen güçlü ol Emin ol bu karanlık günlerin aydınlığı da olacaktır şu anda hissediyorum biliyorum her şey üst üste geliyor lütfen sabırlı ol Ne zaman ihtiyacın olursa benim yanımda olduğunu bil keşke elimden başka şeyler de gelebilse
Soran11 ayKaderim böyleymiş isyan etmiyorum hayat zor en iyi zamanlar ama kötü geçiyor.
Soran11 ayÇok teşekkür ederim
Cevap sahibi11 ayher şey güzel olacak sen güçlüsün ve kalbin çok temiz. İnan çok mutlu olacaksin
Soran11 ayİnşallah çok güzel olucak
Soran11 ayBu durumlardan dolayı bir yuva kuracağımız iyi bir insanın çıkacağını sanmıyorum çünkü önüne gelen her insan beni yaralıyor ve gidiyor...
Cevap sahibi11 ayİşte bu seni herzaman boyle görmek istiyorum
Soran11 ayİnşallah görebilirim
Cevap sahibi11 ay🙏 ben sana güveniyorum bu konuda
Soran11 ayKonuşarak çok desteğiniz oldu ne kadar teşekkür etsem azdır
Cevap sahibi11 ayGerçekten keşke elimden başka bir şeyler gelse ama sana destek olmak benim için gerçekten çok önemli çok güzel lütfen sen de kendine inan ben sana tüm kalbimle inandım inanmaya da devam ediyorum
Soran11 ayElinizden geleni yapıyorsunuz ve mantıklı konuşuyorsunuz desteğiniz emin olun çok oldu
Cevap sahibi11 ayÇok teşekkür ederim ne mutlu bana hayatına bir nebzede olsa dokunabildiysem. Emin ol Bir gün öyle mutlu olacaksın ki bu forumda yazışmalarımızı okuduğun zaman yüzünde hafif bir tebessüm alacak nereden nereye geldim diye düşüneceksin
Soran11 ayNe kadar olumlu birisiniz inşallah bende çok istiyorum
Cevap sahibi11 ayİnan hayatında herkes bu gibi zor dönemlerden geçiyor benim de mesela çok zor dönemlerim oldu şimdi onları anımsadığım zaman yüzümde bir tebessüm oluyor Çok şükür diyorum sen de aynısını diyeceksin
Soran11 ayİnşallah🙏
Cevap sahibi11 ayMoralini yüksek tut Ne zaman ihtiyacın olursa ben buradayım 🙏
Soran11 ayÇok teşekkürler
Soran11 ayİyi geceler
Cevap sahibi11 ayİyi geceler unutma yarın haftanın başı ve yepyeni bir hayata başlıyoruz. Hatta neyi arar bugün 🙂
Cevap sahibi11 ayNe yarını bugün 🙂🙏
Soran11 ayYeni bir gün
Cevap sahibi11 ayYeni bir başlangıç 🙂
Soran11 aySiz nasılsınız
Cevap sahibi11 ayTeşekkür ederim iyiyim ya sen
Soran11 ayBende iyiyim çok şükür
Cevap sahibi11 ayHep de iyi ol unutma bu hafta yeni bir gün yeni bir zaman 🙏
Soran11 ayİnşallah hep iyi olurum🙏
Cevap sahibi11 ayOlacaksın yeter ki iyi olmayı iste yeter ki bunun için çabala 🙂
Soran11 ayBir şey sorucaktım tyt sınavına girdim ama iyi bir puan alamadım açıktan devam etmek istiyorum 2 sınavsız üniversiteden kayıt yapabilir miyim bilgi verebilir misin ögretmendiniz yanlış hatırlamıyorsam
Cevap sahibi11 ayEvet öğretmenim lisede görev yapan arkadaşlara sorayım bakayım onlar benden daha konuda bilgiler. Sana bilgi veririm bu konuda. Yani açık öğretimden mi okumak istiyorsun
Soran11 ayEvet açık öğretimden devam etmek istiyorum mutlu olurum öğrenirseniz
Cevap sahibi11 ayTabii ki sorarım ben en kısa zamanda öğrenirim senin için
Soran11 ayÇok iyi olur
Cevap sahibi11 ayEğer daha önce hiç üniversite bitirmediysen, çoğu 2 yıllık açık öğretim bölümü için yine TYT puanı gerekir. Ama daha önce ön lisans ya da lisans bitirdiysen, “ikinci üniversite” hakkıyla sınavsız şekilde başvuru yapabilirsin.
Arkadaş bunu yazmış
.
Soran11 ayBen şu şekilde düşündüm imkan var mı bilmiyorum yks tercih yapıcağım ama gitmiceğim sonra 2 üniversite sınavsız üniversite için başvuru yapabilir miyim?
Soran11 ayEğer olursa ilk yaptırdığım kaydı sileceğim
Cevap sahibi11 ayDur sorayım onuda
Cevap sahibi11 ayYKS tercihi yapıp gitmesen bile, bu seni mezun yapmaz. İkinci üniversite hakkı kazanamazsın. Ancak daha önce bir üniversite mezunuysan, o zaman sınavsız şekilde başvuru yapabilirsin. Aksi halde TYT puanı gereklidir.
Soran11 ayÜzdü...
Cevap sahibi11 ayYine başka birine daha sorarım sıkma canini
Soran11 ayCanım sıkıldı tıbbı sekreterlik istiyordum...
Cevap sahibi11 ay😔 üzgünüm keşke güzel haber verebilseydim
Soran11 ay220 almışım açıktan ne seçebilirim ki
Cevap sahibi11 ayBir bakalım akşam o zaman araştırayım ben de ne seçebilirsin diye birlikte bir bakarız
Soran11 ayÇok iyi olur ama pek gelmez diye düşünüyorum😶
Soran11 ayAçık üniversite hakkında çok fazla bilgim yok😏
Cevap sahibi11 ayUmutsuz olma akşam seninle oturup bakarız ya neler gelebilir diye
Soran11 ayOlur saat kaç gibi
Cevap sahibi11 ay21:00 gibi olur mu
Soran11 ayOlur
Cevap sahibi11 ayTamamdır 🙂
Soran11 ayMerhabaa
Soran11 ayYoksunuzzz
Cevap sahibi11 ayMerhaba ya çok özür dilerim kusura bakma dışarıdaydım Eve daha yeni geldim yarına bakarız olur mu yazarım ben sana buradan tekrar kusura bakma İyi geceler 🙏
Soran11 ayTeşekkürler
Cevap sahibi11 ayMerhaba ben geldim
Soran11 ayhoş geldiniz
Cevap sahibi11 ayHoş bulduk Sen de hoş geldin bana puanını yazar mısın sana zahmet olmazsa 🙂
Soran11 ay217
Cevap sahibi11 aySivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği, Büro Yönetimi, Lojistik, Bilgisayar Programcılığı, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Turizm ve Otel İşletmeciliği, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Adalet, Grafik Tasarımı, Radyoterapi, Patoloji Laboratuvar Teknikleri vb
Cevap sahibi11 ayAçık öğretim istemiyorsun dimi
Soran11 ayHayır istemiyorum örgün gerekli hangi şehirler acaba patoloji pek sanmıyorum
Cevap sahibi11 ayŞimdi arkadaşla görüştüğüm kadarıyla bu bölümlerin gelebileceğiniz söyledi artık şehir olarak bir şekilde tercih açıldığında bakacağız seninle birlikte Ama bunlar gelebilir dedi
Cevap sahibi11 ayŞehir olarak aklında nereler var peki
Soran11 ayFarketmez bugün İstanbul üniversitesini aradım 2 sınavsız olarakta okuyabilirsin dediler
Soran11 ayİlk örgün olan üniversite kaydımı silmeyeceğim yani açıktan ha gi bölüm önerirler acaba
Cevap sahibi11 aySilmezsen olur tabi
Cevap sahibi11 ayAçık ogretimden mi bölüm soruyorsun
Soran11 ayEvet açık üni önü açık bir bölüm
Cevap sahibi11 ayTamam soruyorum şimdi araştır dedim 🙂
Soran11 ayTeşekkür ederimm
Cevap sahibi11 ayBüro Yönetimi, Lojistik, Turizm, Çocuk Gelişimi, Yaşlı Bakımi.
Çocuk gelişimini yazabilirsin
Soran11 ayTamamdır çok teşekkür ederim siz nasılsınız
Soran11 ayBu arada ondan hiç haber yok aramadı yazmadı bile sessiz🙂🙂
Cevap sahibi11 ayRica ederim Teşekkür ederim ben de iyiyim. 🙂 Sessiz dursun bakalım önemli olan sonunda kimin kazanacağı 😉
Soran11 ay😆😆bence ben kazandım ya o biraz zor bulur şu an daha farklı düşünüyorum
Cevap sahibi11 ayİşte bu ya seni böyle görmek istiyorum 😉🙏
Soran11 ayÇok ağlıyordum da şimdi o istek yok önceden yazan ben şimdi yazmıyorum aramıyorum
Soran11 ayBu sizin sayenizde.
Cevap sahibi11 ayBu senin sayende sen güçlü bir kadınsın 💐🙏
Soran11 ayÇok takıntılı gibi davranıyordum sürekli arıyordum yazıyordum kaybetmek istemiyordum artık merak etmiyorum önceden de böyle bir ayrılık yaşanmıştı ama hep ben çabalamıştım ne kadar teşekkür etsem azdır
Soran11 ayTek yani o araması görmek ve geri dönmemem asla.
Cevap sahibi11 ayÇok mutlu oldum senin adına mutluluğu sonuna kadar hak ediyorsun 🙏
Soran11 ayİnşallah mutlu olabilirim...
Soran11 ayGüvenim hiç kalmadı bu insan öğretti sağ olsun.
Cevap sahibi11 ayOlursun ya bir insana bakıp da insanlara karşı güvenini yitirme unutma nefes aldıkça umut var
Soran11 ayBir süre kimseyi almayacağım😀😀dinleyim evet haklısınız
Cevap sahibi11 ayBirazcık dinlen zaten kafanı dinle kendini zaman ayır önce bir kendine gel önce bir tekrar kendini sevmeye başla unutma değerli olan sensin önemli olan sensin karşındaki değil 🙂
Soran11 ayEvett😊😊siz ne ögretmenisiniz acaba ingilizce falandır inşallah
Cevap sahibi11 aySenin bu lafından sonra keşke İngilizce öğretmeni olsaydım diyorum ama ben beden eğitimi öğretmeniyim 🙂
Soran11 ayAaa çok güzelll
Soran11 ayBende ingilizce çalışıyorum ama geliştiremedim😪
Cevap sahibi11 ayGeliştirirsin hiç umudunu yitirme bak sen de anladığım kadarıyla öyle bir azim var ki yaparsın sen yeter ki iste bazı şeyleri iste 🙂
Soran11 ayAslında yapabilirim ama benim odaklanma problemim var soru çözerken sürekli düşünüyorum bu ilkokuldaykende vardı
Cevap sahibi11 ayBiliyorum zaten fark ettim bunu odaklanma sorunu yaşadığını ama diyorum sen istedikten sonra kafanı koyduktan sonra her şeyi yaparsın ben sana tüm kalbimle inanıyorum bak seninle daha yeni yeni tanıştık sosyal medyadan tanıştık ben sana bu kadar inanıyorsam Senin de kendine daha fazla inanman lazım
Soran11 ayYaa çok teşekkür ederim🥲🥲
Cevap sahibi11 ayRica ederim her geçen gün daha da güçleneceksin 💐
Soran11 ayİnşallah hep teşekkür ediyorum🙏🙏
Cevap sahibi11 ayRica ederim dediğim gibi sana ne zaman istersen ben buradayım 🙂
Soran11 ayHer gün yazıyorum🙂🙂
Cevap sahibi11 ayİstediğin zaman yazabilirsin sıkıntı yok istediğin zaman mesaj da atabilirsin sıkıntı yok Bu arada ben seni takip etmiyorum değil mi 🙂
Soran11 aySiz gizlisiniz takip edemiyorum
Cevap sahibi11 ayAçıyorum şimdi 🙏
Soran11 ayTakip ediyorum sizi
Cevap sahibi11 ayBende ettim🙂
Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı. Kız mı kuzeni
08 Yorumla
Soran11 ayYoo erkek
Soran11 ayHahah ne alaka ya
Soran11 ayBu arada alakası yok intikam...
Soran11 ayKaç aydır ne durumda bir Allah bir de ben bilirim böyleleri hak ediyor beni mahvetti ve halen umursamayıp cevap vermeyip oyun oynamaya devam ediyor
Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı. Durdugun hata 😀😀
014 Yorumla
Soran11 ayİntikam gerekkk...
Soran11 ayKıskandırmak değil ki
Soran11 ayAmaç yaptıklarını anlatmak o da ona anlatacak sinirlenicek hahahah
Soran11 ay3 sene konuştuk gelicem dedi sonra gelmicem sonra bir şeyleri bahane etti kıskançsın dedi oynadı işte
Soran11 ayBoş ama ben ne kadar çok üzüldüm o insanlarda iyi kalmayı seviyor
Soran11 ayUgrasicam hakketti cani sıkılsın
Soran11 ayEvet kaşınıyorum
Gizli Üye(45 üstü)11 ayŞeytannn
02 Yorumla
Soran11 ayAaa sen
Cevap sahibi11 ayDüzenbaz, ar damarı çatlamış, çirkef
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilimin kuzeni benim yaşadığım şehire gelmiş ona yazsam buluşsam?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, biraz karmaşık bir durum gibi görünüyor 🌀 Ama dur, bunu birlikte çözelim! Eski sevgilinin kuzenine ulaşmak biraz “dolaylı” bir yol gibi geldi bana. Belki de eski sevgiline olan hislerini hâlâ tamamen aşmamışsındır ve bu sadece kendine zarar verebilir 😔 Onun seni engellemesi aslında yeterince net bir mesaj olabilir. Bu durumda biraz kendine odaklanmanı ve daha çok içsel huzurunu bulmanı öneririm 🌸🕊 Kendine zarar verecek bir adım atmaktan kaçın lütfen! 💪💕