• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski sevgilimin kuzeni benim yaşadığım şehire gelmiş ona yazsam buluşsam?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Sonrada kuzeninin bana yaptıkları anlatsam nasıl olur o şahıs beni her yerden engelledi umursamıyor

Eski sevgilimin kuzeni benim yaşadığım şehire gelmiş ona yazsam buluşsam?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
11 ay
  • Hmm, biraz karmaşık bir durum gibi görünüyor 🌀 Ama dur, bunu birlikte çözelim! Eski sevgilinin kuzenine ulaşmak biraz “dolaylı” bir yol gibi geldi bana. Belki de eski sevgiline olan hislerini hâlâ tamamen aşmamışsındır ve bu sadece kendine zarar verebilir 😔 Onun seni engellemesi aslında yeterince net bir mesaj olabilir. Bu durumda biraz kendine odaklanmanı ve daha çok içsel huzurunu bulmanı öneririm 🌸🕊 Kendine zarar verecek bir adım atmaktan kaçın lütfen! 💪💕

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

4

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    11 ay

    Sence böyle bir şey Seni üzmekten başka ne işe yarayacak

    0
    226 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yaptıklarını anlatıcam ve sonra o da sinirlenip arıcak ama açmıcam

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bana umut verip bıraktı

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şöyle düşün sence Umut verip seni yarı yolda bırakan kişiliksiz karaktersiz bir insan bu şeylerden sonra arar mı seni umrunda olmaz ki zaten o kişilik o karakter yok

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Umursamasın ben içimi dokücem

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Sen bilirsin ama bu tekrar acılarını yaşamana sebep olacaktır diye düşünüyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Konuşma bitince bir daha görmem o hemen onu arar sinirlenir bende umursamam intikam:)

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Beni çok üzdü o dua etsin de hepsini toplamayım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      😂😂 delisin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Her yerden engelledi yazdım cevap bile vermedi mutlu niye ben mutsuz olucam birazda onun canı sıkılsın

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bir daha kuzenini görmem hem onu da zaten görmedim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Büyük ihtimal hiçbir şey senin bu kararından döndürmeyecek yap o zaman intikamını al:)

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yanlış anlaşılır mı

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Yok yanlış anlaşılacak bir durum yok git konuş yaptıklarını anlat Sana boşu boşuna neler vadettin Umut verdiğini anlat sonra Teşekkür et kalkmasa da

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İster onu tutsun beni ilgilendirmez ama ona yazarken benim olduğumu söylememem gerek yoksa gelmez

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Biraz yardımcı olur musun

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şimdi sen o kişinin kuzenini çağıracaksın Ama sen olduğunu söylemeyecek misin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet çünkü başında söylersem geleceğini sanmıyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ama bu çok riskli bir durum hani senin olduğunu bilmez sonra gelir seni görünce belki de suratına bile bakmadan masadan kalkar belki de tepki verir bağırır çağırır o onu Peki göze alabilecek misin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Alırım umrumda değil o kadar tepki göstereceğini sanmam ama nasıl yazacağımı bilmiyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte yani nasıl konuyu bağlayacaksın yazacaksın ne diye yazacaksın ben kimim diye yazacaksın seninle buluşmak istiyorum seni gördüm beğendim mi yani ne yazacağını da belli değil

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İşte yanlış anlaşılsın istemiyorum eski bir tanıdığım derim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ya yine kim olduğunu bilmeden bence gelmez o kişi başka bir şeyler bulman lazım ama işte onu da nasıl bulacaksın bence çok karışık ve zor bir durum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Sence doğru mu ne diyorsun yani eski manita her yerden engelledi yazdım smsten cevap dahi vermiyor umursamıyor hak mıydı bana kaç defa ağlattı o buna haktır kuzeni mutlaka ona söyler sinirlense bile mutlu olurum.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ya senin düşüncen bu belki de kuzeni seni gördüğü zaman oturmayacak bile belki de oradan direkt cekete gidecek bu daha fazla Senin moralini bozacak belki de kuzeni ona hiçbir şey söylemeyecek senden haberi bile olmayacak tamam seni çok iyi anlıyorum canın yanmış bak benim de 7 yıllık ilişkim oldu benim de canım yandı önüme bakıyorum lanet olsun defolsun gitsin ya

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      O kadar çok üzdü ki manipüle edip kandırdı ki yalancı pislik insanda az vicdan duygusu olur ama yok ama insanların onu iyi hatırlamasını istermiş gidip kuzeniyle buluşsam delirir o veya yine umursamaz o yüzden o sinirlense bile yeter...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Sende gittinnn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ah ah hayat işte böyle bir şey. 7 yıl boyunca ne zaman çağrısı yanına gittim ona destek oldum her özlediğim dediğimde 1600 kilometre gittim yarım saatliğine yine o yolu çektim hastayım dedi yanına gittim sana ihtiyacım vardı yanına gittim akşam canım bir şey istiyor dedi gittim bulunduğu yerde bir taksici buldum ne isterse evine yolladım onu hep düşündüm ama olmadı. Artık insanlar da gerçekten şunu anlamaya başladım değer verdiğin zaman sen de değer göreceğine başka şeyler oluyor inan artık ben yoruldum sevmekten de yoruldum artık sevgiye inanmaktan da yoruldum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bende bu problemler olurken çağırdım ama gelicem senin için değil dedi sonra gelme ihtimalim yok dedi çabalarımı umursamadı saatlerce bakmadı seviyormuş ya yalancı sevgi değil bu seviyordum çok senelerimi verdim o naptı gitti hayatı sanal oyuna devam ediyor hiçbir şey katamamışım ona o yüzden onun kuzeniyle konuşup ona aktarması gerekir o sinir bile o yeterli

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Sorun şu nasıl yapacağım bilmiyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte diyorum ya çok karmakarışık bir durum şimdi ben düşünüyorum senin için nasıl bir çözüm yolu önereyim de bir çözüm yolu yok Gerçekten yok

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Kararsızım ve yardım istiyorum...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte ben de düşünüyorum nasıl çağıracaksın kuzenini şimdi sen olduğunu bilirse gelmez eski dost desen numaramı nereden buldun diyecek ben geleceğini düşünmüyorum ya maalesef hani bu seni üzecek ama

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Onun yaptıkları aklımdan çıkmıyor bu yüzden böyle bir şey düşündüm o delirir böyle şeyleri sevmez

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnstgramdan ulaşıcam ona numarası yok aktif kullanıyor

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      😌😌😌

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Tamam bak O daha mantıklı oradan yaz bakalım ne diyecek

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Allah onu bildiği gibi yapsın senelerimi verdim umursamadı bile bir kere olsun aramadı bir yalana inanmışım...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok soru sordum kusura bakmayın sağ olun.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Yok ya olur mu öyle şey lafı bile olmaz dediğim gibi değmez bir insanmış böyle düşün.. İnan bu senin için çok zor biliyorum benim için de zordu ama alışıyor insan bir şekilde çünkü karşıda duygusuz bir insan var

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Haklısınız teşekkür ederim canım çok yandı ilkimdi onunda ilki bende sonradan çok değişti

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İnsanoğlu çiğ süt emmiş eldekinin değerini bilmiyor Emin ol bundan sonra hayatına birini alırsa var ya o ona neler neler yapacak mutluluk görmeyecek seni derine anlayacak ama tabii sen iş işten geçmiş olacak hayatına bakmış olacaksın ayrılalı kaç ay oldu ya da ne kadar oldu

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Biz uzak mesafeydik yüz yüze hiç görüşmedik bu yaz gelecekti ama yalandı ordan birini bulursa onun ilki olur... beni unutmuş bitirmiş canım çok yanıyor

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Senin için çok üzgünüm gerçekten belli ki çok sevmişsin çok duygusal bir insansin🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok sevdim ama o bir odun duygusuz robot ama ben bu işi halledicem kimsenin hakkı kimsede kalmaz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Merak etme zaten Rabbim bir şekilde gösteriyor

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Onu sorsalar çok seviyorum ama istemiyorum bana yaşattıkları için Allah cezasını versin benim canımı yaktı ya.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      O kadar çabama rağmen beni umursamadı bir cevap dahi vermedi engellemiş bir kez olsun aramadı vicdansız şimdi o çok sevdiği oyununu oynuyor ben ise acı çekiyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Karakter önemli bir şey gerçekten

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Karakteri yokmuş yalancının tekiymiş nasıl sevmişim anlamıyorum tiksiniyorum boşunaymış her şey.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Sürekli bunlar her gün aklımda yorgunum düşünmekten aklımdan çıksın istiyorum.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      😔 İnan ben de yaşadım seni çok iyi anlıyorum keşke elimden bir şey gelse

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ya da böyle bir şeye gerek yok giden gitmiş...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Teşekkür ederim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şu anda gerçekten çok üzgünsün sinirlisin gerçekten karşıdaki insana çok fazla kırılmasın bu gibi Duygu yoğun patlaman normal ama dediğim gibi naçizane fikrimi bırak uğraşma ne hali varsa görsün Rabbime havale et

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok kırıldım ve zoruma gidiyor şaka gibi mutlu mutlu takılıyor oyun oynuyor boşunaymış😌

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte o yüzden sen de böyle bir insan için üzülmeye değmez senin zerre üzülmene değmez zerre gözyaşına değmeyen bir insan bir asalak boş ver defolsun gitsin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok ağladım psikolojimi mahvetti Allah cezasını versin onun yalancı beni kandırdı bahane edip manipüle etti beni suçladı karakter yoksunu.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte böyle insanlar da var kendi yaptığı karaktersizliği kendi yaptığı hataları karşı tarafa bir şekilde bağlıyorlar işte bunun gibilerin narsist denir

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bende ona narsist dedim engelledim o da beni engelledi ondan sonra kaldırmadı engeli yazmadı da nasıl unutacağım hiç iyi hissetmiyorum o da mutlu.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ben takıntılı gibi içimdekileri hâlâ yazıyorum yanlış olduğunu biliyorum ama tutamıyorum yardıma ihtiyacım var...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Bak zaman zaman hepimizin yardıma ihtiyacı oluyor Gerçekten öyle ama burada en önemlisi önce senin o kişiyi unutmayı istemen lazım önce Sen isteyeceksin Emin ol ben de bak bunlar da yaşadım hala zaman zaman yaşıyorum özlüyorum aklıma geliyor ama bazı şeyleri önce Sen isteyeceksin Sen iste

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Teşekkür ederim.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İnan aynı şeyleri yaşadım gerçekten geçecek bana inan istediğin zaman bağır çağır ağla Ama artık hayatında o yok bunu da unutma istediğin zaman yazabilirsin bana ne zaman istersen

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Desteğin için çok teşekkür ederim konuşmak iyi geliyor😌

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ne demek rica ederim istediğin zaman yazabilirsin konuşabiliriz ama lütfen canını sıkma çünkü değmez 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Biliyor musun bende değmediğini biliyorum ama onun etkisinde kalmışım kuzeniyle buluşmayacam teşekkür ederim tekrardan doğru kişi değilmiş zaten bir gün o engeli kaldırır kaldırırsa o zaman yüzüne vurarım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte bu kadar çünkü oraya gitmen ne kadar konuşursan konuş karşında zaten karakter sahibi olmayan bir insan var karaktersiz insanı yani ne dersen de anlamayacak seni ben senin için gerçekten senin için yani biraz da kendini düşün sonra da yazık Çok güzel sevmişsin çok saf sevmişsin ama karşında bunu anlayacak kapasitede bir insan yok

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bu hikayede yazık olan ben oldum...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ama bu hikayenin sonunda en mutlu olan da sen olacaksın daha hikaye bitmedi öyle düşün yalnızca hikayede gerçek kadın şu anda üzgün ve değeri bilinmedi ama hikayenin sonu mutlu bitecek buna inan

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Cok teşekkürler🥹

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Rica ederim lütfen üzülme bak bana güven geçecek ben de aynı şeyleri yaşadım gerçekten geçecek bir gün başını kaldıracaksın sabah yastıksan bakacaksın ki artık daha az acıyor sonra günaha geçtikçe artık hiç acımayacak

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ne kadar sürede geçti

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Bak şöyle düşün önceleri takip ettim sürekli sosyal medyada ne yapıyor ne ediyor beni engelledi takipçisine bakıyorum artıyor mu neler yapıyor canım bayağı bir sıkıldı sürekli öyle en sonunda şunu yaptım bak son bir buçuk aydır 2 aydır Instagram hesabımı dondurdum numaramı değiştirdim İnan takip etmediğin zaman o kadar çabuk geçiyor ki yani bu biraz da senin elinde takip etme ne yaptığına bakma Gerçekten geçiyor bırak o acını yaşa zaten özür üzüleceksen Ama artık o kişi ne yapıyor kiminle ne ediyor diye düşünme artık senin için o bir yabancı

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Onların hepsini bıraktım ne yapıyorsa yapsın umrumda değil numaramı bende değiştireceğim bana bunları yaşattıktan sonra hiç gelmesin zaten onun yüzünden yemek dahi yiyemiyorum iştahım yok hiçbir şeyi hak etmeyen bir insan...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bazı insanlar gerçekten sevilmeyi hak etmiyor hatta bunun gibi odunlar narsistler sizde çok iyi toplamışsınız

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ya ben zaten diyorum ya daha sonra şunu düşünmeye başladım aslında o kişiden daha çok ben kendimi haksızlık ediyorum. Üzülüyorum gezmiyorum yemek yiyemiyorum değmez bir insan için bu. Hani düşün gerçekten severek ayrılmak zorunda kalsan tamam bir nebze diye ama karşıda gerçekten Seni düşünmeyen bir insan var. O yüzden Gerçekten hayatında Keskin karanlığa İnan ınstagram'ı benim kadar aktif kullanan birisi yoktur. Gözümü kırpmadan dondurdum gözümü kırpmadı numaramı değiştirdim. Çünkü artık bir beklenti içerisinde olmak da istemiyorum gerçekten sen de bu şekilde yap göreceksin bak her şey senin için daha kolay olacak

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok teşekkür ederim bende hesabımı sildim bir tek numara kaldı onu da yakın bir zamanda değiştireceğim konuşmak ciddi anlamda iyi geldi.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İnan bana beklenti içinde olmamak hayatına yeni bir yön vermek adına atılmış en güzel kararlardan biri. Şu anda belki canın acıyacak ama ileride ne kadar mantıklı olduğunu daha iyi anlayacaksın. Senin için umarım en hayırlısı olur dediğim gibi sana ben hep buradayım unutma

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok teşekkür ediyorum sağ olun

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Sende sağol

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Siz ne zaman ayrılmıştınız

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Neredeyse bir sene oldu ama şöyle söyleyeyim 4-5 aydan beri tamamen kestik Ne o benden haber alıyor Ne ben ondan

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Uzak mesafe mi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şöyle söyleyeyim sana ikimiz de öğretmendik o doğuda görev yapıyor ben batıda kışın okula gidiyordu ben de kendi okulundaydım uzak mesafeyi yazın birlikteydik Ama ben her zaman yanına gidiyordum yani hiçbir zaman onu yalnız bırakmadım

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Hayırlısı olsun inşallah üzüldüm... neden bitti

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ya şöyle söyleyeyim sana ben ona zirveyi yaşatırken onun bana hiçbir şekilde saygısı yoktu e saygı olmayan bir ilişki sence yürür mü evlenirse bile sence bu evlilik devam eder miydi

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Asla etmez

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte o yüzden düşündüm üzülsem bile sonu olmayan bir şeydi hiç de değişmedi değişti diye çok bekledim ama yani yok hiçbir şekilde değişmedi

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Sağlık olsun her şey nasip kısmet fazla zorlayınca sonu kötü bitiyor...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Öyle öyle ben de fazla zorlamadım gerek yok dedim sosyal medyaya dondurdum numaramı değiştirdim her şeyin hayırlısı olsun artık

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      En iyisini yapmışsınız

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Teşekkür ederim 🙏 Peki bugün nasılsınız

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bugün daha iyiyim çok şükür onu stolklamadım merak etmedim ağlamadım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte bu kadar süper bir başlangıç bu şekilde devam ede ede günler arka arkaya geldikçe bazı şeylerin anıya dönüştüğünü hissedeceksin O kadar basit işte

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Kendisi çünkü mutlu ilerleyen zamanda da çünkü tamamen kendisi bitirdi kabullendim sevseydi böyle olmazdı ama o engeli hak etmişti çaba bile sarf etmedi pişmanda olmaz.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Artık pişman olup olmaması senin umurunda değil artık senin bir hayatın var sen kendi hayatına bakacaksın bundan sonra ne yaşarsa onun sorunu senin sorunun değil

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet😪yinede pişman olsun isterdim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Un herkes ister inan ben de zaman zaman hayatında pişman olmasını istiyorum daha sonra dedim ki ya pişman olması bana ne kazandıracak ya da birisini takip etmiş ne kazandıracak WhatsApp'tan bazen ona bakıyordum paylaşıyor bana bu ne kazandıracak o kişi benim artık bir yabancı

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet haklısınız bu kadar zaman geçmiş beni o kadar üzdü ki pişman olmasını dilerdim sonuç ne engelledi 1 hafta oldu mesajlarıma dahi cevap vermemişti ve dönüşü yok...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte şunu diyorum Bir gün pişman olacak ama sen bunu görmeyeceksin çünkü sana bunu göstermeyecek çaresiz olduğunu ama pişman olacak mı olacak ben sana bunun garantisini veriyorum bak

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Dilerim ki olsun çünkü o istedi ben onu sevdim çabaladım ama o bana sırt döndü yalan söyledi bu kadar...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Emin ol olacak ama ne zaman olacak ben sana söyleyeyim sen enerjini ondan kestikten sonra hayatına baktıktan sonra olacak

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Uzaktaki bir insan hisseder mi ya yüz yüze bile görüşmediğim.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Senelerim geçen

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Hisseder tabii ki bunun uzakla alakası yok gönülden gönüle bir şey varsa bu enerjini hisseder Sen enerjini ona dönüştürdüğü sürece o seni hatırlamaz Burak enerjini sen geri çek artık kendine odaklan

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Öyle yapıyım aramaz sormaz engeller geçer şaşırdım acımazsız ben ağladım gitti oyun oynadı böyle biri.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Dediğim gibi sana artık hayatına bak bak şunu düşünme bana şunu yaptı bunu yaptın nankörlük yaptı bırak artık kendini odaklan ben nasıl mutlu olabilirim mutlu olmak için ne yapmam lazım bu şekilde düşüneceksin artık

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet haklısınız tekrardan teşekkürler

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Rica ederim dediğim gibi Ne zaman istersen yazabilirsin ama lütfen artık kendi hayatına odaklan

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok teşekkür ederim sizde yazabilirsiniz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ben de çok çok teşekkür ederim dediğim gibi bundan sonra ne yapıyoruz kendimizi odaklanıyoruz

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet kendimize odaklanıyoruz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte bu kadar yarın haftanın başı artık bambaşka bir kişi olarak haftaya başlıyoruz 🙂🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Orası öyle ama benim annem çok üstüme geliyor bu olayı anlattım benle dalga geçiyor sen enayisin böylesin sürekli beni aşağılıyor şimdi de bulaşıklardan bahane buldu bana beddualar ediyor aşağılıyor vurmaya çalışıyor yoruldum...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Senin üzerine gelmesi çok ilginç destek olması gerekirken lütfen canını sıkma lütfen biliyorum her şeyi üst üste geliyor biliyorum senin için çok zor ama lütfen güçlü ol

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bundan önce çalışıyordum 1 senedir çalışmıyorum okula izin vermediler iyi bir puanda alamadım çalışmıyorum diye laf yapıyor ayrıldığım için psikolojikmen iyi hissetmiyorum kafam dağılsın diye dizi izliyorum ama annem rahatsız sürekli işe gir senden bir şey olmaz beddualar hakaretler 21 yaşındaki kızına vurmaya çalışıyor iyi hissetmiyorum...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ne yapacağımı bilmiyorum gelecekten kaygılıyım aynısını yaşa Allah başına versin iki yakan bir araya gelsin... laflar

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ya işte Bir anne nasıl bunu kızın eder yani gerçekten ben anlamıyorum özür dilerim Ama annen de çok anlayışsız ya sonuç yok sen genç bir kızsın bunlar yaşamanın normal Doğal Ne istiyor senden sen istemez misin iyi bir işin olsun İyi bir yuvan olsun İyi bir geleceğin olsun

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Benim annemde narsist ve saatlerce konuşur bu evden çoktan giderdim ama babam kalp hastası bir şey olması için dayanıyorum evlilik hiçbir zaman çözüm olarak görmedim 21 yaşındayım hâlâ kısıtlanıyorum aşağılanıyorum artık dayanamıyorum yoruldum güvenim yok intihar etmeyi bile düşündüm sonra kızım sen ne düşünüyorsun dedim aklımdan sildim

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Babam için kalıyorum benim yüzümden bir şey olmasın...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Gerçekten hepimiz bir şekilde sınanıyoruz zaman zaman senin de sınavın bu şekilde lütfen güçlü ol Emin ol bu karanlık günlerin aydınlığı da olacaktır şu anda hissediyorum biliyorum her şey üst üste geliyor lütfen sabırlı ol Ne zaman ihtiyacın olursa benim yanımda olduğunu bil keşke elimden başka şeyler de gelebilse

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Kaderim böyleymiş isyan etmiyorum hayat zor en iyi zamanlar ama kötü geçiyor.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok teşekkür ederim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      her şey güzel olacak sen güçlüsün ve kalbin çok temiz. İnan çok mutlu olacaksin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah çok güzel olucak

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bu durumlardan dolayı bir yuva kuracağımız iyi bir insanın çıkacağını sanmıyorum çünkü önüne gelen her insan beni yaralıyor ve gidiyor...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte bu seni herzaman boyle görmek istiyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah görebilirim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      🙏 ben sana güveniyorum bu konuda

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Konuşarak çok desteğiniz oldu ne kadar teşekkür etsem azdır

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Gerçekten keşke elimden başka bir şeyler gelse ama sana destek olmak benim için gerçekten çok önemli çok güzel lütfen sen de kendine inan ben sana tüm kalbimle inandım inanmaya da devam ediyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Elinizden geleni yapıyorsunuz ve mantıklı konuşuyorsunuz desteğiniz emin olun çok oldu

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Çok teşekkür ederim ne mutlu bana hayatına bir nebzede olsa dokunabildiysem. Emin ol Bir gün öyle mutlu olacaksın ki bu forumda yazışmalarımızı okuduğun zaman yüzünde hafif bir tebessüm alacak nereden nereye geldim diye düşüneceksin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ne kadar olumlu birisiniz inşallah bende çok istiyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İnan hayatında herkes bu gibi zor dönemlerden geçiyor benim de mesela çok zor dönemlerim oldu şimdi onları anımsadığım zaman yüzümde bir tebessüm oluyor Çok şükür diyorum sen de aynısını diyeceksin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah🙏

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Moralini yüksek tut Ne zaman ihtiyacın olursa ben buradayım 🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok teşekkürler

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İyi geceler

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İyi geceler unutma yarın haftanın başı ve yepyeni bir hayata başlıyoruz. Hatta neyi arar bugün 🙂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Ne yarını bugün 🙂🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yeni bir gün

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Yeni bir başlangıç 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Siz nasılsınız

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Teşekkür ederim iyiyim ya sen

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bende iyiyim çok şükür

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Hep de iyi ol unutma bu hafta yeni bir gün yeni bir zaman 🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah hep iyi olurum🙏

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Olacaksın yeter ki iyi olmayı iste yeter ki bunun için çabala 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bir şey sorucaktım tyt sınavına girdim ama iyi bir puan alamadım açıktan devam etmek istiyorum 2 sınavsız üniversiteden kayıt yapabilir miyim bilgi verebilir misin ögretmendiniz yanlış hatırlamıyorsam

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Evet öğretmenim lisede görev yapan arkadaşlara sorayım bakayım onlar benden daha konuda bilgiler. Sana bilgi veririm bu konuda. Yani açık öğretimden mi okumak istiyorsun

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet açık öğretimden devam etmek istiyorum mutlu olurum öğrenirseniz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Tabii ki sorarım ben en kısa zamanda öğrenirim senin için

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok iyi olur

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Eğer daha önce hiç üniversite bitirmediysen, çoğu 2 yıllık açık öğretim bölümü için yine TYT puanı gerekir. Ama daha önce ön lisans ya da lisans bitirdiysen, “ikinci üniversite” hakkıyla sınavsız şekilde başvuru yapabilirsin.

      Arkadaş bunu yazmış
      .

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ben şu şekilde düşündüm imkan var mı bilmiyorum yks tercih yapıcağım ama gitmiceğim sonra 2 üniversite sınavsız üniversite için başvuru yapabilir miyim?

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Eğer olursa ilk yaptırdığım kaydı sileceğim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Dur sorayım onuda

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      YKS tercihi yapıp gitmesen bile, bu seni mezun yapmaz. İkinci üniversite hakkı kazanamazsın. Ancak daha önce bir üniversite mezunuysan, o zaman sınavsız şekilde başvuru yapabilirsin. Aksi halde TYT puanı gereklidir.

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Üzdü...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Yine başka birine daha sorarım sıkma canini

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Canım sıkıldı tıbbı sekreterlik istiyordum...

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      😔 üzgünüm keşke güzel haber verebilseydim

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      220 almışım açıktan ne seçebilirim ki

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Bir bakalım akşam o zaman araştırayım ben de ne seçebilirsin diye birlikte bir bakarız

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok iyi olur ama pek gelmez diye düşünüyorum😶

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Açık üniversite hakkında çok fazla bilgim yok😏

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Umutsuz olma akşam seninle oturup bakarız ya neler gelebilir diye

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Olur saat kaç gibi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      21:00 gibi olur mu

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Olur

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Tamamdır 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Merhabaa

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yoksunuzzz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Merhaba ya çok özür dilerim kusura bakma dışarıdaydım Eve daha yeni geldim yarına bakarız olur mu yazarım ben sana buradan tekrar kusura bakma İyi geceler 🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Teşekkürler

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Merhaba ben geldim

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      hoş geldiniz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Hoş bulduk Sen de hoş geldin bana puanını yazar mısın sana zahmet olmazsa 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      217

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği, Büro Yönetimi, Lojistik, Bilgisayar Programcılığı, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Turizm ve Otel İşletmeciliği, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Adalet, Grafik Tasarımı, Radyoterapi, Patoloji Laboratuvar Teknikleri vb

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Açık öğretim istemiyorsun dimi

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Hayır istemiyorum örgün gerekli hangi şehirler acaba patoloji pek sanmıyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şimdi arkadaşla görüştüğüm kadarıyla bu bölümlerin gelebileceğiniz söyledi artık şehir olarak bir şekilde tercih açıldığında bakacağız seninle birlikte Ama bunlar gelebilir dedi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Şehir olarak aklında nereler var peki

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Farketmez bugün İstanbul üniversitesini aradım 2 sınavsız olarakta okuyabilirsin dediler

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İlk örgün olan üniversite kaydımı silmeyeceğim yani açıktan ha gi bölüm önerirler acaba

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Silmezsen olur tabi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Açık ogretimden mi bölüm soruyorsun

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet açık üni önü açık bir bölüm

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Tamam soruyorum şimdi araştır dedim 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Teşekkür ederimm

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Büro Yönetimi, Lojistik, Turizm, Çocuk Gelişimi, Yaşlı Bakımi.

      Çocuk gelişimini yazabilirsin

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Tamamdır çok teşekkür ederim siz nasılsınız

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bu arada ondan hiç haber yok aramadı yazmadı bile sessiz🙂🙂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Rica ederim Teşekkür ederim ben de iyiyim. 🙂 Sessiz dursun bakalım önemli olan sonunda kimin kazanacağı 😉

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      😆😆bence ben kazandım ya o biraz zor bulur şu an daha farklı düşünüyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İşte bu ya seni böyle görmek istiyorum 😉🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok ağlıyordum da şimdi o istek yok önceden yazan ben şimdi yazmıyorum aramıyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bu sizin sayenizde.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Bu senin sayende sen güçlü bir kadınsın 💐🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Çok takıntılı gibi davranıyordum sürekli arıyordum yazıyordum kaybetmek istemiyordum artık merak etmiyorum önceden de böyle bir ayrılık yaşanmıştı ama hep ben çabalamıştım ne kadar teşekkür etsem azdır

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Tek yani o araması görmek ve geri dönmemem asla.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Çok mutlu oldum senin adına mutluluğu sonuna kadar hak ediyorsun 🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah mutlu olabilirim...

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Güvenim hiç kalmadı bu insan öğretti sağ olsun.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Olursun ya bir insana bakıp da insanlara karşı güvenini yitirme unutma nefes aldıkça umut var

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bir süre kimseyi almayacağım😀😀dinleyim evet haklısınız

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Birazcık dinlen zaten kafanı dinle kendini zaman ayır önce bir kendine gel önce bir tekrar kendini sevmeye başla unutma değerli olan sensin önemli olan sensin karşındaki değil 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evett😊😊siz ne ögretmenisiniz acaba ingilizce falandır inşallah

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Senin bu lafından sonra keşke İngilizce öğretmeni olsaydım diyorum ama ben beden eğitimi öğretmeniyim 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Aaa çok güzelll

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bende ingilizce çalışıyorum ama geliştiremedim😪

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Geliştirirsin hiç umudunu yitirme bak sen de anladığım kadarıyla öyle bir azim var ki yaparsın sen yeter ki iste bazı şeyleri iste 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Aslında yapabilirim ama benim odaklanma problemim var soru çözerken sürekli düşünüyorum bu ilkokuldaykende vardı

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Biliyorum zaten fark ettim bunu odaklanma sorunu yaşadığını ama diyorum sen istedikten sonra kafanı koyduktan sonra her şeyi yaparsın ben sana tüm kalbimle inanıyorum bak seninle daha yeni yeni tanıştık sosyal medyadan tanıştık ben sana bu kadar inanıyorsam Senin de kendine daha fazla inanman lazım

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yaa çok teşekkür ederim🥲🥲

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Rica ederim her geçen gün daha da güçleneceksin 💐

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İnşallah hep teşekkür ediyorum🙏🙏

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Rica ederim dediğim gibi sana ne zaman istersen ben buradayım 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Her gün yazıyorum🙂🙂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      İstediğin zaman yazabilirsin sıkıntı yok istediğin zaman mesaj da atabilirsin sıkıntı yok Bu arada ben seni takip etmiyorum değil mi 🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Siz gizlisiniz takip edemiyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Açıyorum şimdi 🙏

    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Takip ediyorum sizi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Bende ettim🙂

  • Alphn3301
    Alphn3301 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 95%
    11 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı.

    Kız mı kuzeni

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Yoo erkek

      Yorumla
    • Alphn3301
      Alphn3301
      11 ay

      İlişki ya da sevgili amaçlı bulustun zanneder

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Hahah ne alaka ya

      Yorumla
    • Alphn3301
      Alphn3301
      11 ay

      E birden bı erkekle buluşmak istersen ve guzellsen Yanlış anlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Bu arada alakası yok intikam...

      Yorumla
    • Alphn3301
      Alphn3301
      11 ay

      Biliyorum karşı taraf öyle anlar diye dedim. senin niyetin belli zaten intikam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Kaç aydır ne durumda bir Allah bir de ben bilirim böyleleri hak ediyor beni mahvetti ve halen umursamayıp cevap vermeyip oyun oynamaya devam ediyor

      Yorumla
    • Alphn3301
      Alphn3301
      11 ay

      Sal gitsin o zaman

      Yorumla
  • apbatros
    apbatros Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    11 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.

    Durdugun hata 😀😀

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      İntikam gerekkk...

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Valla atı kıskandırmak içinde essege binmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Kıskandırmak değil ki

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Amac ne ozaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Amaç yaptıklarını anlatmak o da ona anlatacak sinirlenicek hahahah

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Ne yaptıkı bak şimdi merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      3 sene konuştuk gelicem dedi sonra gelmicem sonra bir şeyleri bahane etti kıskançsın dedi oynadı işte

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Aman boş işler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Boş ama ben ne kadar çok üzüldüm o insanlarda iyi kalmayı seviyor

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Ugraşma başka manita bul yoluna bakk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Ugrasicam hakketti cani sıkılsın

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Sende kaşiniyon ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Evet kaşınıyorum

      Yorumla
    • apbatros
      apbatros
      11 ay

      Gel sen bi gel 😀😀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    11 ay

    Şeytannn

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      11 ay

      Aaa sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      11 ay

      Düzenbaz, ar damarı çatlamış, çirkef

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilimin kuzeni benim yaşadığım şehire gelmiş ona yazsam buluşsam?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eski sevgilinin kuzeniyle konuşmak olur mu? 48 cevap verildi
Eski sevgilim kuzenimi istemeye gidecekmiş? 16 cevap verildi
Eski sevgilimin bulunduğum şehre gelip haber vermemesi? 6 cevap verildi
Kuzenimin eski sevgilisiyle konuşuyorum? 4 cevap verildi
Kuzenim eski sevgilimle konuşuyor ? 6 cevap verildi
Sevgilimle buluşucam fakat buluşacağım yerde kuzenim geçiyor? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨