Aldattığı ortaya çıkınca aradığım zaman telefonu açmayan erkek yaptığından dolayı utanmış mıdır?

Madem utanacaktı neden duygularımla oynadı ona inandım onunla ciddi şeyler düşündüm... Ben dışında kimsenin başına bu kadar kötü şeyler gelmiyordur ne yapacağımı bilmiyorum üzgünüm nasıl içimdeki o kırgınlık iyileşecek... Yapayalnız hissediyorum kendimi... Keşke aramızda var olan o güzel enerjiyi mahvetmeseydi...

Aldattığı ortaya çıkınca aradığım zaman telefonu açmayan erkek yaptığından dolayı utanmış mıdır?
Cevapla