Erkekler başkalarının ilişkilerini neden daha fazla eleştiriyorlar?

İnstagramda bir çift fotosu görüyorum.

Altında yorumlara bakıyorum erkekler vay efendim asgari ücretli olmasa kız yüzüne bakmaz vay efendim tipi olmasa kız bunu seçmez filan diyorlar.

Adam asgari ücretli olsa bu sefer de işsiz olsa bakmazdı dersiniz.

Hayır yani neredeyse ç'kü olmasa bakmaz moduna geçeceksiniz. Hiç mi sevilmediniz siz anlamadım ki?

Erkekler başkalarının ilişkilerini neden daha fazla eleştiriyorlar?
Cevapla