Gerçekten de sizce öyle mi? Burada çok eleştiri geldi öz eleştiri yapınca doğal olarak ama bunun tamamen gerçeklere dayandığı için olduğunu düşünüyorum. Öyle yazıldığı gibi de mesaj kutum dolmuyor.
Peki erkekler düzgün davranmayı tercih edemez mi? Erkeklerin iç dünyasını bir erkekten daha iyi kimse bilemez doğal olarak. Bunu bilerek öz eleştiri yapan erkeğin amacı nedir? Sadece doğruları söylemek olamaz mı? Biraz daha linç yiyeyim :D
Peki erkekler düzgün davranmayı tercih edemez mi? Erkeklerin iç dünyasını bir erkekten daha iyi kimse bilemez doğal olarak. Bunu bilerek öz eleştiri yapan erkeğin amacı nedir? Sadece doğruları söylemek olamaz mı? Biraz daha linç yiyeyim :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar