Sizce her düzgün davranan, erkeklerle ilgili öz eleştiri yapan erkeğin amacı farklı mı?

Gerçekten de sizce öyle mi? Burada çok eleştiri geldi öz eleştiri yapınca doğal olarak ama bunun tamamen gerçeklere dayandığı için olduğunu düşünüyorum. Öyle yazıldığı gibi de mesaj kutum dolmuyor.

Peki erkekler düzgün davranmayı tercih edemez mi? Erkeklerin iç dünyasını bir erkekten daha iyi kimse bilemez doğal olarak. Bunu bilerek öz eleştiri yapan erkeğin amacı nedir? Sadece doğruları söylemek olamaz mı? Biraz daha linç yiyeyim :D
Sizce her düzgün davranan, erkeklerle ilgili öz eleştiri yapan erkeğin amacı farklı mı?
Cevapla