
Zehirli zihinler, bazen ruhun panzehridir.
Gerçekten net olmak bu kadar mı zor?

Zehirli zihinler, bazen ruhun panzehridir.
Gerçekten net olmak bu kadar mı zor?
Her ters davrananı hoşlanıyor diye düşünürsek ooo işimiz var demektir.. 😅😅 Gitsin akıl hastanesine ben hiç uğraşamam.. 🤣🤣 İlaç mı kullanır hastaneye mi yatar bilmem ama akıllı olsun.. 😅😅
Kesinlikle
Dimi ama. 😅😅 Ailesi eğitemediyse ben mi eğiteyim.. 😅😅
Eğitimli değil mi 🙄
Niye durduk yere ters davranıyor.. 😅😅
Biri beni tersliyorsa kesin aklından bir şey vardır, çünkü ben durduk yere terslenmeyi gerektirecek bir şey yapmam. Ama damarına basmasın kimse, hadsizliğe ve saygısızlığa asla tahammülüm yok. Bana nasıl yaklaşılırsa öyle davranırım. Kimse beni sürekli tersleyemez, bir iki kere tamam derim ama sonra kapıyı gösteririm.
Çok doğru süper 👐
"Acaba hoşlanıyor mu?" diye düşünmem. Şakalaştığım insanlar, karşı cinsler var.. az çok niyetleri belli oluyor zaten. Terslemek benim için saygısızlıktır. Bir daha o kişiyle iletişimde olmam olur biter..
Aferin
Sana da aferin 😀
teşekkür 🤣
Bir insan hoşlandığını belli etmek yerine neden tersler anlamıyorum 😅 Tersleyen insan kendini ifade edemiyordur. İfade edemeyen biri de senden hoşlanmasın bir zahmet onun tersliğini mi çekeceksin?
Wifi çekmeyince mobil veriye geçen insanım ben. Hiç çekemem 😂
Tahammülsüzlük diyince biz 😂
Netlik, aşk meselelerinde en zor bulunan şeylerden biri! 😅 Eğer o kişi seni sürekli tersliyorsa, hoşlanma ihtimali olabilir ama bunu anlamak için biraz daha dikkatli gözlem yapmalısın. Belki de kendi duygularıyla savaşıyordur, kim bilir? Ama terslik bir sınırı geçiyorsa, terapi kısmını ciddi düşünmeli! Hem ruhuna hem de senin enerjine yazık değil mi? Yani, herkes sevgiyle iyileşir ama başkasının karmaşasında boğulma lütfen! 💔✨
ya üfff karıştırma kafamı aşko jsjs
Haha, tamam tamam sakin ol KafiyeKırığı! 😂 Sen de karışma o zaman, terapi kısmını geç, belki gerçekten kafası karışıktır ama unutma, herkes kendi mutluluğundan mesul. 💫 Terslik aşk alameti mi, yoksa ego savunması mı, bence bir test et bakalım! 🧐
Cevap
13Cevap
Tedavi olsun derim terslenmek benim açımdan engel getirir zira muhatap dahi olamam beni sevdiğini değil psikolojik sorunları olduğunu düşünürüm
mantıklı
Teşekkürler
Tersliyor diye hoşlanıyor olamaz mı? belki anlaşılmak anlamak istiyor terapi al diyeceğine terapi olmalı insan sevdicegine...
yoo terapi olsun
Dengesiz falan derim veya kendine dert edinmiş derim
Terslemekten terslemeye fark var, gitsin kendini geliştirsin aradaki farkı öğrensin
Net hoşlanıyor🤣 yazısız Kural..
Kesin mi arıza çıkmasın sonra bak sjjss
Kesin 🫢
tamam
karakteri bozuktur
hoş geldin barışım. Seni tekrar gördüğüme sevindim :)
Hoş buldum kral sağolasın :)
İletişim konusunda sıkıntı yaşıyor diye düşünürüm ama beni terslemenise izin vermem. Daha once boyle tersleyen biri olmuştu ama terapiye ihtiyacı yokmuş hoşlanıyormus 😄 demek ki her tersleyen terapiye gönderilmez 😂
gönderilir moni
efet jsjs
….. sinirime geldi 😃 ne demek sürekli tersliyor onun hoşlantı tarzına …. 😃 gitsin terapi alsın 😁
Dovelim mi sovelim mi sjjsjs
Dolu dolu bir sövsek iyi gelicek gibi 😃
Ben doldurdum şu an sjsjjs
Thanks 😁
Ricaa
Ne hoşlandığını düşünücem ya direk şizofren işte yüksek dozda antidepresan alsın o sjdhjdj
İletiyim mi 🙄
Küfür varsa kendin ilet 😒 ben hayatta sovmem
Tamamm şimdi onun hayatını... 🤣
Abartma git kendin söyle 😒
Benim de babam kızıyor
🥺🥺
Ters davranıyor diye hoşlanıyor diye düşünürsek işimiz var :) tersliyorsa sevmiyor istemiyor derim uğraşmam
bi de döv
Tersliyorsa istemiyordur yani neden hoşlandıgını ya da ruh sağlıgının bozuk oldugunu düşüneyim giderim o diyardan
ütopyaların ötesinde bir terslik bu jsjs
Sende ütopyanın gerisinde tersle bulursunuz ortayı 😄
ortayı o bulsun ben ne uğraşcam sjjs
Direk sondan yol alın olmadı klfkg
Biri beni sürekli tersliyorsa tam tersi ya benden hoşlanmıyor ya da psikolojik olarak iyi değil diye düşünürüm.
Delidir de direkt
İnsanlar değeri görmek ya da katmak adına bazen da bu bir yoklama çekmek konusunda zıt davranışlar sergilerler "bazen"
hangi bağzen bu hangi
Olmamış derim annesi babası bunu yapamamış kendisi de cabalamamis derim
Yazık be sjjs
Sevmediğim ve huyunu beğenmediğim hoşuma gitmeyen kim varsa terslerim
öyle de olmalı
Tersliyorsa demekki o kişiden uzak durman gerekir.
Dibine sokulurum 🙄 her terslendiğimizde kaçacaksak ohoo 😅
Öyle kişiler patlamaya hazır el bombası gibidir. Bana 1 kaç defa denk geldiydi öyle kişiler ordan biliyorum..
Hiç düşünmem ben bir şey bende onu terslerim
inanırım valla
Sorun kendisinde diye düşünüyorum.. kendi çözmeye çalışsın
Çözebilse öyle olmaz ama 🤦
Ben sürekli ters biriyim o zaman herkesten hoşlanıyom mu diye düşüncem ya. Terapi alim bari.
Delirme nilnici sjjsjs
Abartma ulen TC kimlik numaramı da yaz 🤣🤣
Sil sil 🤣
Adi 🤣🤣
Ninnici yazacaktım elim kaymış 🙄
Aferin şimdi gözüme girdin küçümm
De get deli🤣
Gidyom
Yaylada fındıklar bekliyordur jsjsjsj
Eşşşooo...
😂😂
öbür taraftaki görüşü sildim. deli misin kız sen
Ne yazdım ki 😝
yapma :)
Hocam bu sarı kart mı oluyo kırmızı kart mı
arkadaşlığa sığmayacak şekilde davranırsan direkt diskalifiye asşlda
Aha arkadaş oldumuzu itiraf etti ben demedim o dedi özlemiş beni ya 🤣🤣🤣
özledim tabi kız :D 15 gündür görüşemedik jsjs
Nihahahaha yok 13 gün 3 saat oldu biraz önce
Bana gıcık olmuş bu derim. Sanki anasını mı ziktim derim içimden.
Ayıp la 😂
Öyle yapmışım gibi davranmasın.
Kadın sizi tersliyorsa bişi vardır ya hakketten nefret ediyor ya da hoşlanıyor
Bilemeyiz, adı üstünde kadın 😂 sağı solu belli olmaz
Mikemmel ötesiyüz 🙄😏
Egooo 🙄
Eh biraz var ne yalan söyleyeyim şimdi 😂😂
Terapi alsın mümkünse, öbür türlü olacağı varsada olmaz o iş
Gaddar
Değilim, insanlar acımasız
20 li yaşların başında değilim. Toksik insanları çözmeye uğraşamam. Netlikten yanayım
45 yaşına gelmişsin 30 yazmışsın profile. 20 yaşın başında değilsin ama 30 da değilsin yeme bizi hemedo jssj
Yazarım istediğimi sana mi soracam hfjfjf
tamam
Hiç sevmem öyle şeyleri ya kavga ederim, ya da hiç muhattap olmam.
Terslerken o enerjiyi sarf ediyorsa da başarılarımın devamını dilerim jsjsjd
nabıyon la emrik sjhjsj
Kim kime terapi alsın mı diyor.
Ben diyorum :)
Neden
Aklı deli olan, aklı başında olanı da delirtir çünküsü
Kesin narsist biridir
Hayır egoluyum 🙄
Tersleyen biri hoşlanıyor olamaz
Bozan birisi?
Guluyorsa belki ama ben de bazen arkadaşlarımi bozarım. Bu onlardan hoşlandığımi gostermez
tamam
Terapi alsın der iletişimi keserim.
parası yoksa?
Tersleyen insan nasıl hoşlanabilir yalan inanma
tamam inanmam
Cilveden anlamayan da ne bilim💅
Doğru
Çok doğru*
Gitsin kendini koltuktan atsın sjjfjd
Hasretine dayanamazsın sen sjsjs
Beni tersleyen biriyle işim olmaz😀
Oha ilk defa ağzını eğmeden yazdı tebriks 😂
Psikolojisi bozuktur arkama bakmadan kaçarım
Sjjsjs
Sürekliyse terapi alsın
Zır deli
Hayatımdan çıkartırım. O yaşları geçtik ya
Mantıklı
Umursamam tekrar iletişim kurmam o kişiyle
En iyisi
Tersliyorsa mümkünse terapi alsın
İletirim 🙄
Öyle bir insanı yanımda tutmam
Tedavi olsun o derim jkjkj
Terapi almalı
Fakirse 🥺
Terapi videoları izlesin
😂😂 tamam
Bende ona sert davranırım
terapi alan derim
Bence de alsın manyak sjsjjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?