Platonik aşk kalbe iyi gelir mi, yoksa yavaş yavaş çürütür mü?


Kimileri için platonik aşık olmak güzeldir çünkü insanı hayaller okyanusunda yüzdürecek eşsiz duygular doğurtur insanın yüreğinde... 💞🌅💕🌌


Bahar çiçekleri açar, aşkın renginde...🌸🌼🌻🌺💐

Çimler yeşerir kalbinde... ☘️🌿🌱💚🌹🌷🌸.

Gönül ağaçlarına çaputlar bağlanır... 🎋

Kimileri içinse bir işkencedir belki... 😣

Sevdiği halde söyleyememek... ☹️

Belki sevdiğini başka birisiyle izliyor olmak... 💔

Duygularını açmaya cesaret edememek... 🥀

Kalbinde bir karartı hissetmek... 🖤

Platonik aşk sizin için ne ifade ediyor❓


Yorumlara...

#𝙋𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚𝙨𝙨𝙖𝙭 👑
Platonik aşk kalbe iyi gelir mi, yoksa yavaş yavaş çürütür mü?
Güncellemeler
11 ay
Süper soru!
Platonik aşk kalbe iyi gelir mi, yoksa yavaş yavaş çürütür mü?
Cevapla