Bana baya ümit veren kişiye açıldım ama sen yanlış anlamışsın diyip güldü herkese rezil oldum? ona aşık olmuştum?

Aynı yerde çalışıyoruz. Tek erkek o. Bende Mart ayında işe girmiştim başta samimiyet vs yoktu zaten herkes kadın olduğu için bu hocaya aşırı düşkünlerdi. Bşr gün konuşmaya başladık sonra hemen özelini anlattı. Sizi kaldırdı direkt samimi olarak konuştu. Yemeklerde yanıma geldi. Diğer kadınların arasında bana çok fazla ilgi göstermiyordu ama dedikodu çıkmasın diye yaptığını söyledi. geçen hafta işten ayrılmadan parti gibi bir şey olmuştu orada ben buna ben senden hoşlanıyorum sen dedikodu çıkmasından korktuğun için bunu önce söylemedim dedimcve bana bakıp sen yanlış anlamışsın dedi güldü. Sonraki gün arkadaşım anlattı tüm okula anlatmış ve herkes benimle alay etmiş. Eylülde geri döneceğim ne yapacağım ben?

Bana baya ümit veren kişiye açıldım ama sen yanlış anlamışsın diyip güldü herkese rezil oldum? ona aşık olmuştum?
Cevapla